سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
رضا عنایتی که ساعاتی پیش به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد، برای برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال وارد مرکز ملی فوتبال شد.
پیش از این محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و مهدی تارتار گزینه‌های هدایت تیم ملی امید ایران بودند که هیچکدام با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق نرسیدند. یکی از اختلافات بودجه و پیشنهاد مالی به مربیان بود که به نظر می‌رسد عنایتی با آن کنار آمده است.
سرمربی سابق پرسپولیس گزینه جدید تیم ملی امید معرفی شده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی امید انتخاب شده و ظرف یک هفته آینده معرفی خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این هفته سرمربی تیم امید را مشخص می‌کنن‌.
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امید کرواسی شد
در اولین لیست تیم ملی پس از معرفی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی، نام ۳ استقلالی خودنمایی می‌کند.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
رسانه‌های ورزشی نزدیک به دولت امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی کردند.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین در حال برگزاری است و مهدی تاج در ابتدای مجمع برای اعضا صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
امید روانخواه بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال دانشجویان انتخاب شد.
امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دانشجویان انتخاب شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد سرمربی آینده تیم فوتبال امید با مشورت این کمیته و فدراسیون فوتبال انتخاب خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ