بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با تاخیر آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس تحت تاثیر اعتراضات مردمی در فرانسه و رقم خوردن برخی اتفاقات برای رکابزنان قرار گرفته است.
تصمیم لیونل مسی برای ترک پاری سن ژرمن تاثیر زیادی بر دنبال کنندگان این تیم در شبکه‌های اجتماعی داشت.
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
در اتفاقی عجیب انتخابات فدراسیون کاراته بعد از حضور با تاخیر معاون وزیر ورزش، به زمان دیگری موکول شد!
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
جواد نکونام با تاخیر نزدیک به نیم ساعته در نشست خبری حضور یافت.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
تصمیم‌گیری آموزش و پرورش برای تاخیر در آغاز به‌کار مدارس در روز جاری به‌دلیل بارش برف و باران سبب شد تا رانندگان سرویس مدارس نسبت به این موضوع گلایه کنند.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
یک اخراج دیگر برای نادر محمدی، نیم‌فصل کابوس‌وار او را تکمیل کرد.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اینطور ثابت شده است که شش وضعیت مرتبط با پوست تحت استرس شدید، شکل وخیم‌تری به خود می‌گیرند
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
با این که هیات فوتبال استان تهران سالانه بیش از یکصد میلیارد ریال درآمد دارد اما حق‌الزحمه ناچیز داورانش را با دو سال تاخیر پرداخت می‌کند و هر کس هم انتقاد کند او را تهدید می کنند!
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ