۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان چگونگی شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سراوان را تشریح کرد.
در این درگیری استوار دوم حسن قورزایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
زاهدان- یک مرزبان ایرانی پیش از ظهر امروز در درگیری با طالبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
سرباز شهید «محمد جمالزاده» یکی از پنج شهید حادثه تروریستی سراوان بود که خبر شهادتش را به خانواده وی اعلام کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
مشهد ـ معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: سه نفر از شهدای حادثه تروریستی سراوان از شهرستانهای مختلف خراسان رضوی هستند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
پنج نفر از نیرو‌های مرزبانی سراوان در سیستان و بلوچستان، طی درگیری با یک گروهک معاند به شهادت رسیده و دو مرزبان نیز مجروح شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
پنج نفر از مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با گروهک معاندکوردل به شهادت رسیدند.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 809 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
مرزبان می‌گوید تعطیل کردن لیگ برتر ایران در شرایطی که لژیونرها در تیم‌هایشان هستند کار درستی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ