یک رسانه صهیونیست گفت که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
عثمان دمبله برخلاف شایعات مبنی بر جدایی‌اش در پرواز بازیکنان بارسلونا به لاس وگاس حضور یافت.
بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
یک رسانه آمریکایی با استناد به اظهارات وزیر خارجه عمان، ایران و آمریکا را در آستانه توافق بر سر تبادل زندانیان دانست.
عصر ایران - عمانی ها برای سفر یک هفته ای به شهر مشهد در ایران، با پرواز عمان ایر، باید 199 ریال عمانی بپردازند که به پول ایران می شود حدود 25 میلیون تومان.
خبرگزاری تایمز آف عمان گزارش داد که شرکت هواپیمایی سلام ایر این کشور از چند روز دیگر پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی شیراز را آغاز خواهد کرد.
وزیر امور خارجه عمان درباره موضوع احیای توافق هسته‌ای گفت که «جدیتی» از سوی واشنگتن و تهران هم‌زمان با تلاش مذاکره‌کنندگانشان برای احیای توافق هسته‌ای احساس می‌کند.
محمد باقر نمازی یکی از ۳ زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از ازادی قریب الوقوع خود در طی روز‌های آینده خبر داد.
تیم ملی فوتبال عمان در یک بازی دوستانه، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
عمان و عراق به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
عمان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عبور اولین پرواز این رژیم از فراز آسمان عربستان و عمان خبر دادند.
به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت عبور از حریم هوایی عمان باعث شد تا طول پرواز دو ساعت و نیم کاهش یابد. این اولین باری است که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عمان استفاده می‌کند. اخیرا عمان با عبور هواپیما‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور موافقت کرد.
مرکز لرزه‌نگاری عمان دقایقی پیش اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر این کشور را لرزانده است.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
رسانه های عبری از لغو دستکم ۱۰ پرواز به هند به دلیل مخالفت عمان با عبور هواپیماهای خطوط رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور خبر دادند.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ