سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به میزان تعداد نمایندگان افزایش یافته گفت: بر اساس مصوبه انجام شده برای آذربایجان غربی یک نفر، اصفهان ۲ نفر، البرز ۳ نفر، بوشهر یک نفر، و شهرستان‌های تهران ۴ نفر قطعی و ۲ نفر ذخیره افزوده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
صفایی گفت: افزایش ترانزیت کالا بین ایران، هند،روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و نیز کشورهای شاخه غربی و شرقی دریایی خزر از مسیر ایران، در دستور کار قرار دارد.
چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
سازمان لیگ در صدد است تعداد بازیکنان خارجی در لیگ برتر را به 7 بازیکن افزایش دهد.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
چند روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی نماد به چشم می‌خورد.. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مجوز افزایش سرمایه ۱۱ نماد صادر شد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ۲ نماد درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و اطلاعیه آن بر روی سایت کدال منتشر گردید.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ۱ نماد درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و اطلاعیه آن بر روی سایت کدال منتشر گردید.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ثبت افزایش سرمایه نمادی که در روزهای آینده نیز در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای الزام شرکت های بورسی به واریز ‌سود از طریق سجام خبر داد و گفت که طبق این مصوبه از ابتدای سال آینده، شرکت‌های بورسی در صورت تخلف از سجام، باید سود را با جریمه ۲۰درصدی به مردم بپردازند
این روزها مذاکرات نقطه حساس خود رسیده است و خبرها حکایت از آن دارد که طرفین احتمالا بتوانند به توافقاتی دست پیدا کنند. پرسش بسیاری از سهامداران این است که احیای برجام و توافقات چه تاثیری بر روی بورس خواهد گذاشت؟
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی آن‌قدر از اجرای فرایند واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت اطمینان دارد که تهدید کرد در صورت عدم اجرای آن از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ