ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای دنا و مکران صبح امروز جمعه با استقبال سفیر ایران، نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری در کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش بازدید کردند.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ تقدیر کردند.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
دلنوشته دختر یکی از دریانوردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که روز گذشته بعد از ۸ ماه پس از پایان عملیات به کشور بازگشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از دست‌اندرکاران ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تجلیل کرد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه ( ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس برگزار شد.
تصاویری از اجرای موسیقی سمفونیک در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سفر به دور دنیا را مشاهده می‌کنید.
آیین استقبال رسمی از ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش صبح امروز برگزار شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
با استقبال فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناو گروه ۸۶ وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش برای استقبال از ناوگرهای ۸۶ بر عرشه ناو بندر مکران حاضر شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام ماموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا امروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که هشت ماه پیش به مأموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود، امروز وارد آب‌های کشور شد.
گام بزرگ نیروی دریایی ارتش برای احیای تمدن دریایی ایران با سفر ناوگروه رزمی ۸۶ به دور دنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
تمبر یادبود ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که در قالب ماموریت کد ۳۶۰ درجه توانست ماموریت دریانوردی به دور دنیا را انجام دهد توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ