سم آلتمن مدیر اوپن آ آی تهدید کرده در صورتیکه اتحادیه اروپا قوانین زیادی وضع کند، در این منطقه فعالیت نخواهدکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
طی حکمی از سوی دکتر خرمی شاد، دیروز «محمد جواد خلیلی» به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس منصوب گردید.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.
پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است که کسی جز سیروس پورموسوی نباید روی نیمکت استقلال خوزستان در لیگ برتر پیش رو بنشیند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از امکان ایجاد زیرساخت‌های ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط ۲۰ شرکت دانش بنیان خبر داد.
مدیر ارزش گذاری یکی از شرکت‌های پذیرش شده در فرابورس گفت: ارزش گذاری دارایی‌ها با کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شود.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: ما باید رقم مصرف را به زیر ۵۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسانیم تا از این اوضاع خارج شویم، یعنی باید ۱۰۰ میلیون متر مکعب کمتر از میزان کنونی مصرف داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
معاون مدیر بازرگانی در فروش داخلی فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تعداد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب‌نشان) را بالغ بر ۷۰ شرکت اعلام کرد.
در حکمی از سوی دکتر امید طیاری سرپرست معاونت توسعه، سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، محمدرضا کافی به عنوان مدیر امور ورزش شرکت مس منصوب شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
قیمت طلا امروز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود باقی ماند زیرا قوی‌ترین دلار در دو دهه اخیر به کاهش تقاضا برای شمش با قیمت دلار ادامه داد و چهارمین سقوط هفتگی متوالی این فلز را رقم زد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!
مدیرعامل چادرلو همزمان عضو هیات رئیسه ۷شرکت دیگر است. دربرخی شرکت‌ها به نمایندگی از چادرلو به عنوان رئیس یا نائب رئیس شرکت انتخاب شده؛ یعنی برای خودش حکم زده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ