سرمربی نفت مسجدسلیمان مجبور شد دو تعویض خود را به اجبار و در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپوليس انجام دهد تا با چالش بزرگی تا پایان بازی مواجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مرتضی شریفی و علی حاجی‌پور دچار مصدومیت‌های کاملا جدی شده اند.
بعد از گسترش موج محکومیت‌ها نسبت به اقدام یک فرد پناهنده در کشور سوئد علیه قرآن کریم، سفارت این کشور در قاهره بیانیه ای را در این زمینه صادر کرد.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
مدافع ذوب آهن معتقد است این تیم شایستگی این را داشته که لیگ بیست و دوم را با رتبه بهتری به پایان برساند.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا گفت، این ستاره فرانسوی هنوز کارهای نیمه‌تمام زیادی در یوونتوس دارد و تاکید کرد، او بعد از تمام مصدومیت‌ها دوباره برخواهد خاست.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
سرمربی پیکان در خط دفاعی تیمش با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و باید دید چگونه تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستد.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، پیش از دیدار روز گذشته این تیم برابر لچه، دچار مصدومیت شد
ستاره سوئدی میلان در پایان این فصل به همکاری خود با میلان پایان خواهد داد.
تراکتور در پرگل‌ترین بازی این هفته، با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.
برخی از تظاهرکننده‌ها محدودیت‌هایی که علیه تظاهراتشان اعمال شد را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از این محدودیت‌ها بر طبق نامه پلیس هنگ کنگ به سازمان دهندگان تظاهرات، این است که حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده در آن حضور یابند.
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.
عبدالکریمی گفت: من از قدرت سیاسی کشور صراحتا می‌خواهم اشتباهاتی را که درخصوص هواپیمای اوکراینی مرتکب شدند دوباره تکرار نکنند. سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه رفتار بچه‌های ایران نبود، بلکه حاصل شکست ما در جنگ سایبری بود. قدرت سیاسی، اما به خاطر غرورش و به خاطر اینکه نمی‌خواست شکست را در عرصه سایبری بپذیرد به شکست سنگین‌تری تن داد. یعنی سقوط هواپیمای اوکراینی به گردن نیرو‌های داخلی انداخته شد و به یک حربه علیه منافع ملی ما بدل شد. در صورتی که اگر قدرت سیاسی در روز نخست واقعیت را مطرح می‌کرد و در عرصه رسانه‌ای درست‌تر عمل می‌کرد، امروز هم کشور با بحران‌های کمتری مواجه می‌شد. قدرت سیاسی باید بداند که میدان نبرد امروز وارد مراحل دیگری شده است.
در حالی که ایران طی ماه‌های اخیر سخت‌ترین محدودیت‌ها را علیه شبکه‌های اجتماعی و پهنای باند اینترنت ایجاد کرده طی یکی دو روز اخیر موج جدیدی از محدودیت بسیاری از سرویسهای ایرانی را دچار اختلال کرده است.
نیمار در دقیقه 48 بازی پی اس جی و لیل به دلیل مصدومیت مچ پا و با برانکارد زمین بازی را ترک کرد تا سریال مصدومیت های او در مقاطع حساس فصل ادامه داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مصدومیت ها در نیم فصل بلای جان استقلال شده گفت: ساپینتو به دلیل همین مصدومیت‌ها، ابزار لازم را در اختیار نداشته است.
ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم اما با عزم جزم، سعی در پیروزی با اختلاف زیاد داشتیم که کسب شد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم ۲ موقعیت فوق‌العاده داشتیم. یکی را از روی خط برگردانند و گلرشان نیز یک سیو بسیار خوب داشت.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حواشی و مصدومیت‌ها به تیم ما ضربه زد ولی اکنون در شرایط خوبی هستیم.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
نخست وزیر کانادا امروز اعلام کرد که کشورش تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرده است.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، لیگ برتر انگلیس بالاترین تعداد بازیکنان مصدوم را در اختیار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ