بررسی آمار مربوط به وضعیت نیروی کار در تابستان امسال نشان می دهد که ۹۵۵ هزار و ۳۹۸ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند؛ یعنی ۴۰.۹ درصد از بیکاران کشور فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
بانک مرکزی اعلام کرد: امروز ۹۵۵ میلیون دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که فقط ۱۸۸ میلیون دلار آن به فروش رسید.
در مورد علت تاخیر اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱ نیز مسئولان این سازمان معتقدند که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها زمان اعلام نتایج طولانی‌تر شده است. آن‌ها می‌گویند که تعداد پاسخ‌نامه‌های داوطلبان امسال نسبت به سال‌های گذشته ۳.۵ تا چهار برابر افزایش یافته است. در واقع سازمان سنجش برای جلوگیری از هرگونه تقلب و دقت بیشتر چند دفترچه و چند پاسخنامه در کنکور ۱۴۰۱ ارائه داد. اما اکنون آن‌ها نگفته اند که با افزایش تعداد پاسخنامه‌ها آیا میزان تقلب کمتر شده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ