سامانه بارشی جدید که از صبح دیروز شنبه وارد استان همدان شده به صورت بارش برف در حال فعالیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
بارش برف در یاسوج مردم را غافلگیر کرد. تصاویری از این اتفاق را ببینید.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
در این ویدئو، تصاویری از بارش باران در جاده کرج چالوس را مشاهده می‌کنید که به زیبایی این جاده افزوده است.
برای نخستین بار تصاویری از اتاق‌های فوق سری رئیس جمهور اوکراین که طی یک سال گذشته مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین را در آنجا هدایت کرد منتشر شده است.
تصاویری زیبا از بارش شدید برف در تهران که مربوط به امروز است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.
بعد از سامانه بارشی سنگین در بخشی از نواحی ایران، ارتفاعات طالقان به طور کامل با بارش برف سفیدپوش شد.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
کشتی باری «توزلا» متعلق به ترکیه در بندر خِرسون در جنوب اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفت. پل کشتی تقریباً به طور کامل ویران شده است.
متاسفانه علی‌رغم سفیدپوش شدن نقاط مختلف کشور، ۲۰ هزار هکتار از تالاب بین‌المللی گمیشان بر اثر خشکسالی و کمبود بارش به یک نمکزار وسیع تبدیل شده است.
از شب گذشته منطقه تبوک عربستان سعودی (شمال) شاهد بارش شدید برف بوده و این منطقه را سفید پوش کرده است.
بستر خشک زاینده‌رود، برفی شد. تصاویری از زاینده رود بدون آب پس از بارش برف را ببینید.
تصاویری از بارش شدید برف در آرامگاه کوروش را می‌بینید. صبح امروز ۲۰ دی ۱۴۰۱ پاسارگاد شیراز سفیدپوش شد.
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
بارش ۱۰ سانتی متری برف ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرد و سبب ایجاد طراوت و سرزندگی در هوا و طبیعت این منطقه شد.
تصاویری از بارش شدید باران بعد از روزهای متوالی آلودگی هوا در تهران را ببینید.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می‌رفت اهانت می‌کنند. این تصاویر موجب واکنش فعالین فضای مجازی شده و واکنش رسمی تاکنون در این مورد اعلام نشده است.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ