پلیس فرانسه با استفاده از گاز اشک‌آور و اسپری‌فلفل، فعالان محیط‌زیست را سرکوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از برخورد با شخص یا اشخاصی که در مراسم استقبال از حجاج اقدام به تیراندازی می کنند خبر داد.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
لات معروف و نوچه‌هایش که تماشاگران معترض استقلال را به باد کتک گرفتند، توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از بازداشت چهار اراذل حاضر در تمرین استقلال خبر داد.
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق از اقدامات مقابله‌ای ایران در مبارزه با مواد مخدر تمجید کرد و گفت: از توسعه همکاری‌ها با پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استقبال می کنیم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مسابقه پرسپولیس و استقلال فینال جام حذفی توضیحاتی ارائه داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مسابقه پرسپولیس و استقلال فینال جام حذفی توضیحاتی ارائه داد.
پاریس، روز جهانی کارگر را به گونه ای گذراند، که نیروهای پلیس فرانسه با باتوم و اشک‌آور از تظاهرکنندگان استقبال کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
پس از پایان دیدار ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران، اخباری مبنی بر بازداشت مهدی عبدی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، توسط ماموران یگان ویژه تهران بزرگ منتشر شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و مهدی عبدی توسط پلیس بازداشت نشده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
اطلاعیه پلیس علیه ساپینتو و استقلال
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
دیدار زودهنگام منچستریونایتد و بارسلونا در پلی آف لیگ اروپا، به مذاق دخیا خوش آمده و از آن استقبال می کند.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای خود را برای ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) در شهرهای بغداد و نجف مستقر کرده است.
کامیونت باری آترین پلاس ایران خودرو دیزل که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفته، با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه رو شده است.
در بحبوحه بدترین بحران اقتصادی سریلانکا، تظاهرات ضد دولتی در این کشور به خشونت کشیده شد. این جزیره ۲۲ میلیون نفری با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال از انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی مواجه شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ