دو طرف ماهی که طلایی شد، از روغن خارج کنید. حواستان باشد این غذا را اگر با سبزیجات پخته شده بخورید، حتما مقوی‌تر و خوشمزه‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از یک صبح پرمشغله ناهار می‌تواند آن چه بدان نیاز دارید به نظر برسد، اما گاهی اوقات وعده غذایی‌ای که فکر می‌کردید به شما انرژی می‌دهد همان چیزی است که شما را به چرت زدن پشت میزتان وادار می‌کند.
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
چیکن کوردن بلو به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه شناخته شده است و در روز‌های خاصی مانند مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها یا یک وعده ناهار یا شام محبوب است.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، یک وعده استفاده از قلیان را صد برابر مضرتر از استعمال ۱۰۰ نخ سیگار عنوان کرد.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
کوکوی کرفس به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آماده می شود و می تواند انتخاب مناسبی برای وعده ناهار، شام و حتی عصرانه و میان وعده باشد.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
یک وعده غذایی سالم با سبزیجات و میوه‌های بیشتر و سهم کمتر پروتئین و غلات آغاز می‌شود. برای داشتن وعده‌های غذایی سالم، مصرف لبنیات را فراموش نکنید.
وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده است. در تابستان و پاییز سال گذشته، نرخ بیکاری روندی نزولی داشت و حتی در کانال ۸ درصدی (به گفته مرکز آمار) حرکت می‌کرد. اما در پایان سال گذشته، نرخ بیکاری در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفته است.
کوکو مرغ یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی است که برای تهیه آن از ترکیب مرغ پخته با زعفران، پیاز داغ، زرشک، تخم مرغ و... استفاده می‌شود.
رئیس جمهور با اشاره به همکاری دولت با نیروهای جهادی برای ساخت ۲۰ هزار مسکن گفت: وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن وعده شخصی نیست بلکه نیاز کشور و تکلیف قانونی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی برای سال آینده داریم و عهد می‌بندیم وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را عملیاتی کنیم.
قرچک- معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: وعده ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی یکسال گذشته محقق شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وعده داده شده در خصوص ایجاد یک میلیون فرصت شغلی تحقق یافته و به حمدالله از یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کردیم.
پدرام سلطانی درباره اظهارات ابراهیم رئیسی گفت: «ایشان نمی‌داند که اصل مشکل نبود منابع مالی است و تأمین مالی چنین میزان ساخت و سازی نه در اندازه مالیه دولت است و نه در توان نظام بانکی و بازار سرمایه.»
یک اقتصاددان در پاسخ به وعده رئیسی نوشت: سطح تحلیل رئیس‌جمهور رو ببینید!
کابل واکر اعلام کرد که اگر انگلیس به قهرمانی جهان برسد، یک گربه خیابانی را با خود به منچستر می برد.
اگر می‌خواهید بدنتان در روز‌های سرد سال کم‌آب نشود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی ساده، ساعات نوشیدن آب را به این صورت تنظیم کنید: ۱ لیوان آب بلافاصله بعد از بیدار شدن، یک لیوان آب حدود یک ساعت قبل از هر وعده غذایی (مانند ناهار و شام)، یک لیوان آب همراه با میان‌وعده‌ها و یک لیوان آب حدود ۲ ساعت قبل از خواب.
وزیر صمت وعده داده که تا پایان ۱۴۰۲ تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار ۸ ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از ۴ میلیارد دلار منفی بوده است.
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.
یک عضو دیگر هیات‌رئیسه علیه وعده تاج و کی‌روش
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ