حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، عملیات ضداشغالگری در تل آویو را پاسخی به جنایات صهیونیست ها عنوان کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ