یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است برای فصل آینده تیمش را تقویت کند تا بتواند از عنوان قهرمانی پرسپولیس به خوبی دفاع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
رئال مادرید قصد ندارد بازیکنی را به عنوان جانشین ادر میلیتائو، ستاره برزیلی تیمش، به خدمت بگیرد.
شنیده می‌شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
تیم ملی والیبال ژاپن با نفرات اصلی خود پا در مسابقات آسیایی خواهد گذاشت.
روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید انتقال ژوائو فلیکس به بارسا در صورتی انجام خواهد شد که این باشگاه از جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی ناامید شود.
محققان دانشگاه کالیفرنیا ارواین اخیرا شواهدی قدرتمند کشف کرده اند که پر کردن هوا با عطرها، ارتباط حیاتی بین منطقه های عصبی مربوط به حافظه و تصمیم گیری را قدرتمندتر می کند.
نشریه گاتزتا دلو اسپورت از قضاوت دنیله اورساتو، داور دیدار رم- میلان، و تصمیمیاتی که در مورد خطاهای بازیکنان میزبان گرفت، انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های ما نشان می‌دهد ضرورت به‌روزرسانی و ارتقاء سطح دانش فنی مربیان بسیار حیاتی است بنابراین تصمیم مهمی در فدراسیون بسکتبال گرفته شد و از این پس مربیان بسکتبال کشور در چهار سطح فنی قرار می‌گیرند.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
خانواده پله تصمیم گرفته مرگ او را به مادرش که 100 ساله و در قید حیات است، اطلاع ندهد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: فعلاً ماجرای انتقال دو توله یوز به تهران منتفی است و تصمیمی برای انتقال آنها به پایتخت گرفته نشد.
مهدی زارع خورمیزی، متخصص حیات وحش و تنوع زیستی گفت: از نظر من بهترین تصمیم برای موالید جانوران وحشی، فراهم نمودن شرایط طبیعی‌تر برای زیستن آن‌هاست و انتقال پیروز به محیطی طبیعی‌تر در پارک ملی توران در صورت پایداری شرایط خود فرد، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین ایجاد محیط طبیعی، وسیع می‌تواند بهترین اقدام باشد.
مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین رخداد در حیات سیاسی گورباچف صدور فرمان اصلاحات اقتصادی و سیاسی پروستیئکا و گلاسنوست توسط او در سال ۱۹۸۹ بود. اکثر قریب به اتفاق ناظران سیاسی. البته شخص گورباچف بر این باور هستند که این دو تصمیم بزرگ، زمینه‌ساز سقوط شوری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ