معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: روز گذشته افزایش ۲۹ درصدی تایید شد و از امروز عملیاتی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
افزایش تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف، پرشدگی ۲۹ درصدی حجم آب مخازن سدهای کشور، افزایش 9درصدی مصرف برق و ظرفیت ۷.۲ میلیون تنی اتان در کشور از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می شود.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
پس صدور مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های نامتعارف بلیت را منتشر کرد که با دستور وزیر راه این قیمت‌ها دیشب اصلاح شد.
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
امروز، ۱۷ آگوست، سالروز اولین مرگ حاصل از تصادف جاده‌ای در تاریخ است. سالانه حدود ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون نفر دیگر از صدمات غیر کُشنده رنج می‌برند که بسیاری از آنها در نتیجه آسیب دیدگی خود دچار معلولیت می‌شوند. صدمات ناشی از تصادفات جاده ای علت اصلی مرگ و میر کودکان و جوانان ۵ تا ۲۹ ساله است. هر ۱ درصد افزایش در سرعت متوسط، ۴ درصد افزایش در خطر تصادف مرگبار و ۳ درصد افزایش در خطر تصادف جدی ایجاد می‌کند.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های شیرین‌شده ممکن است به کم‌آبی بدن منجر شود، چرا که بدن برای سوخت‌وساز قند نیاز به مصرف بیشتری آب دارد؛ بنابراین مصرف نوشابه‌های سرد شیرین مانند کولا‌ها که دارای کافئین هم هستند، گرچه ممکن در ابتدا شما را سر حال آورد، اما به علت اثراتش بر سوخت‌وساز در نهایت ممکن است به تامین اب بدن کمک نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ