امیدهای سرمربی هوادار برای بازگشت مقابل پرسپولیس و صعود به فینال بر باد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
حتی رفتن رنگ و رو از ویدئوهای کم تعداد قدیمی باعث نمی‌شود، که تکنیک عجیب و غریب ناصر محمدخانی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک بشود.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
از رایانه‌های کوانتومی که میلیون‌ها برابر قدرتمندتر از دستگاه‌های امروزی هستند گرفته تا اسکلت‌های بیرونی رباتیک که به سربازان قدرت مافوق بشری می‌دهند و پهپاد‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی که بدون کمک انسان، آدم می‌کشند.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «اقتصاد دریامحور» امری نوین، بکر و اشتغال‌آفرین است، گفت: توسعه حمل‌ونقل دریایی می‌تواند چهره اقتصادی کشور را تغییر دهد.
هوش مصنوعی، چهره بازیگران هری پاتر را به سبک یاکوزا تغییر داده و به نمایش گذاشته است.
باشگاه رئال مادرید امروز به صورت رسمی اعلام کرد که کریم بنزما مادرید را ترک کرده است.
عارف غلامی چند روزی است که با کوتاه کردن موهایش، در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند.
تقابل کنونی در ترکیه نه بین شخصیت ها، بلکه تقابل میان گفتمان هاست و رای دهنده ترک باید موضع خود را تعیین کند. شکی نیست که او با انتخاب های خود سیاست کشورش را ترسیم خواهد کرد.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
دروازه‌بان استقلال در تمرینات این تیم حضور یافته و خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
به تازگی تصویری جدید از داور معروف برنامه مردان آهنین منتشر شده است.
لیونل مسی امروز با چهره‌ای جدید در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت.
بارش شدید برف سبب شد تا استقلالی ها به ناچار تمرین خود را به سالن وزنه برده و آن جا تمرینات بدنسازی را انجام دهند.
مساله مهم دیگری که در اظهارات رابرت مالی درخصوص اهرم‌سازی برای توافق مطلوب‌تر مستتر است، تبدیل کردن اصل مذاکره به عنوان یک اهرم است. تا پیش از این اصل مذاکره (یعنی مذاکره بما‌هو مذاکره) ارزش افزوده‌ای نداشت و غرب مذاکره را راهکار و روشی برای رسیدن به توافق می‌دانست.
خسروی شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: ورودی شهر تهران از سمت بزرگراه آزادگان در شان این شهر نیست.
اروین انگاپت، فوق ستاره فرانسوی با ظاهری جدید در ترکیب مودنا مشاهده شد.
او مقام شماره دو موساد بود و پشت بسیاری از عملیات جسورانه آن ایستاد. چگونه است که ما هرگز نام "مالکا براورمَن" را نشنیده ایم؟
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
امیرحسین توخته، سرعتی زن تیم ملی ایران با ظاهری جدید در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ