ورود ناگهانی یک سگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در لیگ فوتبال صربستان خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو ، شبه جزیره عجیبی وجود دارد که ورود زنان و حتی حیوانات ماده به آن ممنوع است.
ورود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به محل برگزاری جلسه کمیته انضباطی
ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی پیش از دیدار برابر آلومینیوم
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
تلاش عجیب یک سگ برای کندن شاخه درخت صحنه بامزه‌ای را به وجود آورد./خبرآنلاین
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
خبرگزاری «اسپوتنیک» با انتشار تصاویری از ورود نخست‌وزیر سابق پاکستان به دادگاه تحت تدابیر شدید امنیتی خبر داد. قرار است در این جلسه دادگاه به پرونده صدور قرار وثیقه برای او رسیدگی شود.
پخش دو گفت و گوی تصویری مجزا با ضرغامی ، وزیر ارشاد و عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت هفته تپه که هر دو از تشبیه «خر» در مسئولیت‌پذیری و البته با دو رویکرد متضاد استفاده کره اند، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و بحث‌برانگیز شده است.
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
تیم ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
در رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو مقابل حریف خود به برتری رسید.
نزاع و زد و خورد ساپینتو با ماموران انتظامی در حین ورود به رختکن پس از اخراج
صبح امروز با حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. انگیزه این فرد شخصی و خانوادگی اعلام شده است.
ورود تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برای دیدار در هفته شانزدهم مقابل ذوب آهن
اتوبوس استقلال و سپاهان به ورزشگاه نقش جهان وارد شدند
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ