حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه و تعدای از سفرای ایران در کشورهای خارجی، روز پنجشنبه ۴ خرداد با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
آیین تجدید میثاق رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارمندان، کارکنان و محیط‌بانان این سازمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
مشخصا تهدید اصلی این سلاح برای کشورهای کره جنوبی و ژاپن است که بسیاری از شهرهای ساحلی آنها میزبان پایگاه های آمریکا هم هستند.
برخورد دوگانه سازمان ملل و دیگر کشورهای غربی با موضوع زلزله در سوریه و ترکیه، موجب تشدید خشم سوری‌ها از این سیاست ها شده است.
برخی گونه‌ها در حیات وحش به خصوص در دنیای حشرات وجود دارند که ذاتا و به خودی خود از چشم‌ها پنهان خواهند ماند چه خطری آن‌ها را تهدید کند یا نکند. این حشرات به طور طبیعی به شکل یکی از اجزای محیط زندگیشان خلق شده اند.
با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش سنگین برف در نیمه شمالی کشور را شاهد هستیم. در ادامه تصاویری از جاده‌های شمالی کشور را می‌بینید./ منبع: خبرگزاری دانشجو
رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش، از وقوع یک انفجار انتحاری در اسلام‌آباد خبر دادند و همزمان تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راستای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب همراه با گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و با تشییع پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر قم برگزارشد.
منابع عربی در کاریکاتورهایی به انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پرداخته و آن را رخدادی در راستای تشدید سیاست های ضد فلسطینی توصیف کرده اند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شدند.
صحبت‌های شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی از او اخاذی می‌کرد را ببینید.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
وزیر امور خارجه تایوان گفت که چین با تمرینات نظامی در نزدیکی جزیره برای آماده سازی خود و حمله به تایوان و تغییر وضعیت موجود در آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ