روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
سه بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه یک دیدار دوستانه با هم دیدار کردند.
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
با اعلام رده بندی جدید تیم های آسیایی، پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای معتقد است رفتار ناظران فدراسیون در مسابقات مختلف به شکل متفاوتی است.
جوبیلو ایواتای ژاپن حد فاصل یک سال دو جام قهرمانی باشگاه های آسیا را از استقلال و پرسپولیس گرفت
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است؛ الان که چی؟
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس و نهادهای بالادستی هستیم.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
این ۴ایراد ورزشگاه آزادی، پرسپولیس را هم از آسیا حذف می‌کند؟
تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی به میدان می‌رود و امیدوار است به عنوان تنها نماینده ایران از این مرحله هم عبور کند.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
این روزها خبرهای خوشی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا به گوش نمی‌رسد.
افرادی که پیش‌تر رویا و اهداف‌شان مشترک بود حالا باید در ورزشگاه آزادی رو به روی هم قرار بگیرند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
از ادعای درآمد ۶۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کارگزار، تنها مبلغی کمتر از ۱۰۰میلیارد دریافت شده است. اگر زیان عدم دریافت حق پخش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذاریم ،قرمزها نصف پول خود را هم نگرفته اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ