اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ را سال «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که خبرسازی رسانه های معاند مبنی بر پخش فیلم های مستحجن در مدارس از اساس کذب بوده و چنین موضوعی صحت ندارد.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
ادعای دنی آلوز در مورد عدم تعرض جنسی پس از انتشار فیلم دوربین های مداربسته دروغ از آب در آمد و او حالا درخواست دیدار مجدد با قاضی پرونده را کرده است.
علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس توانست پنالتی پورعلی بازیکن گل گهر سیرجان را مهار کند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع سعودی از وقوع یک آتش سوزی بزرگ در شهر جده خبر دادند که با حضور نیروهای امدادی مهار شده است.
گزارش تصویری از تمرین امروز تیم ملی فوتبال در کمپ الریان دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از مرکز رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
اولین گل جام جهانی ۲۰۲۲ از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیلی میل معتقد است که فیل فودن در ترکیب اصلی انگلیس برابر ایران به میدان خواهد رفت.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کلیپی که از ایشان برای نخستین بار منتشر شده اظهار کرده است: من از اول فکر میکردم اعتدال کارساز است و افراطیون باید مهار می‌شدند.
فیلمی از تلاش نیروهای امنیتی برای خاموش کردن آتش اموال مردم را مشاهده می‌کنید که توسط اغتشاشگران رخ داده بود.
فیلمی از تلاش نیروهای امنیتی برای خاموش کردن آتش اموال مردم را مشاهده می‌کنید که توسط اغتشاشگران رخ داده بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
در این فیلم سیر تا پیاز ماجرای واردات خودرو از مهر ماه به کشور را مشاهده می‌نمایید.
منابع افغان از وقوع انفجار در شهر مزار شریف خبر داند.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ