جت‌های جنگنده با سرعتی برابر سرعت صوت حرکت می‌کنند که سبب شکستن دیوار صوتی خواهد شد. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پس از دو نزاع دسته جمعی و چهار کارت قرمز که فینال بازی‌های جنوب شرق آسیا را مخدوش کرد، در حال بررسی اقدامات خشونت آمیز است. تیم فوتبال اندونزی در پنوم پن، پایتخت کامبوج، تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد، که این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مربیان دو طرف بود.
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی با سه گل ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال جدید جشن بگیرد. گل های پرسپولیس را ترابی، صادقی و پریرا به ثمر رساندند.
فاینورد در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۷ بر ۱ شاختار را شکست داد. در این دیدار علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند.
تیم فوتبال پورتو در دیدار برابر ژیل‌ویسنته با وجود گلزنی مهدی طارمی، شکست خورد.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
جت‌های جنگنده با سرعتی برابر سرعت صوت حرکت می‌کنند که سبب شکستن دیوار صوتی خواهد شد. لحظه شکسته شدن دیوار صوتی توسط یک جنگنده در قالب ویدئویی کوتاه را ببینید.
در مسابقات کشتی رنکینگ جهانی ، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف آذربایجانی خود را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان بعد از تشکیل کابینه رسمی نتانیاهو، در ویدیویی شکست دیوار حایل اسرائیل و حمله به شهرک‌های صهیونیستی را شبیه‌سازی کرد. /منبع: فارس
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین با شکست هلند حریف کرواسی در نیمه‌نهایی شد.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
خلاصه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی و شکست ۱ بر صفر ایران و حذف از دور رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ را ببینید.
هواداران تیم ملی فوتبال عربستان با حضور در ورزشگاه های این کشور بازی تیم ملی کشورشان مقابل لهستان را تماشا کردند. سعودی ها با شکست ۰-۲ مقابل لهستان امیدوارند در دیدار بعدی مقابل مکزیک پیروز شوند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس‌ترین دیدار گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ مسیرش برای صعود را هموار کرد.
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل انگلیس تن به شکست داد.
دیدار بین لایپزیش و رئال‌مادرید به سود تیم آلمانی خاتمه پیدا کرد و نخستین شکست فصل کهکشانی‌ها رقم خورد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با نخستین شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل بیست‌ودوم همراه شد.
چلسی در دیدار مقابل وستهام موفق شد شکست را تبدیل به پیروزی کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
در دیدار سوپرجام اروپا، رئال‌مادرید در فنلاند موفق به شکست فرانکفورت شد تا برای پنجمین مرتبه این جام را بالای سر ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ