هواداران تیم ملی فوتبال عربستان با حضور در ورزشگاه های این کشور بازی تیم ملی کشورشان مقابل لهستان را تماشا کردند. سعودی ها با شکست ۰-۲ مقابل لهستان امیدوارند در دیدار بعدی مقابل مکزیک پیروز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
یکی از شهروندان در الازیع ترکیه شروع به سرخ کردن سوسیس‌ها کرد که با منظره عجبی روبرو شد. انگل از سوسیس‌ها بیرون آمد.
ویدیوهای منتشر شده از شهروندان در فضای مجازی، نجف زاده را در تهران و میان حلقه هوادارانش در حال سلفی‌گرفتن نشان می‌دهد.
شهروندان ژاپنی در طول دوران همه‌گیری کرونا از برگزاری مهمانی و دورهمی منع شدند.
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
امدادگران ژاندارمری ترکیه با استفاده از دوربین تصویربرداری حرارتی شهروندان زنده زیر آوار را می‌توانند شناسایی کنند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
شهروندان در استان فارس، از صبح پنجشنبه ۱۲ آبان شاهد بارش نخستین باران پائیزی و سرد شدن هوا بودند. منبع: اصلاحات نیوز
شهروندان ترکیه از رجب طیب اردوغان در جریان شرکت در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه مسکن تاریخ ترکیه در آنکارا، با سیلابی از گل پذیرایی کردند.
تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می‌رفت اهانت می‌کنند. این تصاویر موجب واکنش فعالین فضای مجازی شده و واکنش رسمی تاکنون در این مورد اعلام نشده است.
در این ویدئو یکی از شهروندان افغان می گوید: این دیوار در مرکز شهر مزار شریف افغانستان قرار دارد که عکس‌های شاعرانی مثل مولانا جلال الدین محمد بلخی، ابو علی سینا و رابعه بلخی روی آن حکاکی شده بود. او می‌گوید طالبان این تصاویر را با لوگوی حکومت‌شان، شعار‌ها و اعلانات خود پوشانده‌اند.
یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
سال گذشته جهان با دیدن صحنه‌های آشوب و بی‌نظمی در جریان فرار شهروندان افغانستان از طریق فرودگاه کابل پس از روی کار آمدن طالبان حیرت‌زده شد. حتی چند نفر از این عده به هواپیماهای ارتش آمریکا آویزان شدند و پس از بلند شدن هواپیما جان‌شان را از دست دادند. یاما بارز از بخش بی‌بی‌سی پشتو به دیدار خانواده یکی از کشته‌شدگان در حومه کابل رفته است. آنها خواهان برقراری عدالت‌ هستند و می‌گویند به راحتی می‌شد جلوی این سانحه را گرفت.
مقامات امنیتی عربستان یک شهروند یمنی را که ادعا می‌کرد برای روح ملکه الیزابت حج عمره انجام داده را بازداشت کرد.
پس از افزایش قیمت انرژی، شهروندان در ناپل سعی در حمله به وزیر امور خارجه ایتالیا و فحاشی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران کردند.
همه پیام‌ها داستانی پشت سر خود دارند ... از دوستان گرفته تا خانواده - یا حتی حیوانات خانگی، از دست رفته در جنگ.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد سه جوان با یک موتور در حال تهدید و ترساندن شهروندان تبریزی هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ