خاویر تباس، رئیس لالیگا، در جدیدترین اظهارنظر خود درباره جنجال حملات نژادپرستانه به وینیسیوس ادعا کرد اختیاراتش برای مبارزه با نژادپرستی کافی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.
تباس: تا کسی از قطار بارسا پیاده نشود، مسی نمی‌تواند سوار شود
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، به بیانیه اخیر باشگاه بارسلونا که در آن خواهان استعفای او شده بود پاسخ داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که رسوایی بارسا گیت باید باعث ترک این باشگاه توسط خوان لاپورتا شود.
رئیس فدراسیون فوتبال، مشکل میلاد کر برای حضور در تیم جوانان را حل کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از قضیه رسوایی داوری بارسلونا که به بارساگیت مشهور شده، حیرت زده است وگفت باورش دشوار است که برای 17 سال بارسا به نایب رئیس کمیته داوران پول پرداخت می کرده است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
خاویر تباس، رییس لالیگا، از اظهارات وینیسیوس جونیور درباره نژادپرستی در این لیگ بسیار عصبانی است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا کودهای رایگان در اختیار کشورهای نیازمند آفریقایی قرار دهد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را ماموریتی دشواری می داند.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون پلیس فتا با اشاره به جزئیات ترفند کلاهبرداران گفت: در مواردی حتی دیده شده که کلاهبرداران پس از جمع‌آوری این اطلاعات با مردم تماس می‌گیرند و با تقلید صدای برخی مجریان معروف و ایجاد صدای تشویق فیک به فرد وعده پرداخت پول به عنوان جایزه را می‌دهند و در نهایت از آنان درخواست می‌کنند که کد پیامک ارسال شده را در اختیارشان قرار دهند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. غافل از اینکه این کد همان رمز دوم بانک است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
«لیز تراس» به عنوان یک سیاستمدار عملگرا با موفقیت‌هایی در گذشته در مورد موضوع ایران می‌تواند نقشی کلیدی در نهایی کردن مذاکرات ظریف هسته‌ای و کاهش اختلافات ایفا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ