زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در ارائه خدمات ارزی به زائران مراسم اربعین حسینی، امسال چهار بانک عامل نسبت به عرضه ارز اربعین به هر یک از متقاضیان ۲۰۰ هزار دینار اقدام می‌کنند.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان اصفهان زمین اختصاص یافته است.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از انصراف ۵۰ هزار متقاضی خرید خودرو از سامانه یکپارچه فروش در مرحله دوم خبر داد.
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: دو فروند نفتکش ۷۵۰ هزار بشکه‌ای از دیگر پروژه‌های این شرکت است که برای کارفرمای خارجی ساخته شده است و دو فروند دیگر در دست ساخت است.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که ۴۴ هزار نفر آن‌ها تأیید نهایی شدند.
رئیس اداره ترویج و رویدادهای دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: در حال حاضر ۳۱ رویداد گردشگری استان‌های کشور برای ثبت و اجرا در تقویم و سامانه رویدادهای گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی آماده هستند.
روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که هیچ فرد جدیدی برای ثبت‌نام نیامد.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام حدود ۱۲۰ هزار متقاضی خرید خودروهای وارداتی خبر داد.
هیئتی از سرمایه‌گذاران کشور چین با هدف بررسی زیرساخت‌های موجود و امکان سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری برای احداث کارخانه تولید کربن سولفور از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید کردند.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در کلانشهرها بنیاد مسکن تعهدی برای ساخت ندارد ولی در برخی از شهرها مانند بندرعباس، قم، گرگان، ایلام، همدان، قزوین و... ساخت و سازهای آغاز شده است.
زمان اعلام نامزدی برای ریاست دیوان محاسبات در روز (23 آذر ماه) به پایان رسیده و در حال حاضر سوابق کاری متقاضیان در کار گروه تخصصی کمیسیون در دست بررسی است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.
معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:۵۲ هزار نفر در آزمون سردفتری شرکت کرده‌اند.
معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:۵۲هزار نفر در آزمون سردفتری شرکت کرده اند.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند سِر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، قصد خرید باشگاه منچستریونایتد را دارد و با مالکین فعلی مذاکراتی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ