علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی در مصاف با استقلال تلاش زیادی داشت که در برابر حملات میزان ایستادگی کند اما دروازه اش در این بازی همانند دیدار با پرسپولیس 4 بار باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاداش برد نفت آبادان به حساب بازیکنان استقلال واریز می‌شود.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال که از شکست در فینال ناراحت بودند با نمایندگان رسانه ها گفت و گو نکردند.
دربی جدید هم با داور ایرانی برگزار می شود. این اعلام رسمی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران است.
بر طبق بررسی ها، در روزهای انتهایی اردیبهشت ماه، برخی از صنایع با استقبال کدهای حقیقی مواجه شدند که نشان دهنده تغییر روند معاملات سهامی بود.
دروازه‌بان نساجی نسبت به شعار تماشاگران استقلال در بازی امروز واکنش نشان داد.
با حکم سرپرست مدیرعاملی استقلال، جانشین معاون حقوقی آبی ها انتخاب شد.
استقلال بعد از شکست در دربی حالا مهیای بازی بازی با صنعت نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر می شود.
موجی از گلایه بازیکنان استقلال علیه باشگاه دوباره به راه افتاده است و پیش بینی می شود اگر در زمینه پرداخت درصد ها و پاداش های معوقه اتفاقی صورت نگیرد بازیکنان باز هم به مصاحبه های خود ادامه دهند.
مدیرعامل باشگاه استقلال که برای خودش یک سلبریتی در فضای مجازی و البته حقیقی محسوب می شود، روزهای فوق‌العاده پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال خبر دریافت وام از یکی از بانک ها با معرفی از سوی باشگاه استقلال را رد کرد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که صحبت های بیان شده از زبان ریکاردو ساپینتو، به دلیل تفاوت فرهنگ ها بوده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
روز های سخت دور ار ترکیب بودن برای هافبک جوان استقلال به پایان رسیده است.
تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.
وعده علی فتح الله زاده به استقلالی ها محقق نشده است اما این بار از عدم تمرین خبری نیست و بازیکنان به حضور منظم خود در تمرینات ادامه می دهند.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرین استقلال امروز تعطیل شد و بازیکنان این تیم بعد از بازی با ملوان و هم چنین ریکاروی 24 ساعت استراحت خواهند کرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:غربی ها استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران را نمی خواهند، قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را نباید جدی گرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
تمرینات تیم استقلال بعد از برتری یک بر صفر در برابر ذوب آهن با نظر ریکاردو ساپینتو به مدت دو روز تعطیل شد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می گوید که عدم حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق آبی ها در جلسه دادگاه CAS، یکی از عوامل صدور رأی سنگین علیه این باشگاه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ