موشک خیبر که جدیدترین نسخه از خانواده موشک‌های خرمشهر است، موشکی سوخت مایع با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های راهبردی، از ویژگی‌های تاکتیکی نیز برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که کره شمالی در جدیدترین آزمایش خود با حضور کیم جونگ اون چندین موشک بالستیک از نوع کروز شلیک کرد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
ابرموشک هایپرسونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور رونمایی شد.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این کشور ماهواره نظامی را توسط یک فروند موشک سایوز بی ۲.۱ از پایگاه فضایی پلستسک با موفقیت به فضا پرتاب کرد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
ارتش کره شمالی جدیدترین موشک بالستیک قاره پیمای خود را آزمایش کرد.
روسیه ممکن است به زودی دومین آزمایش جدیدترین موشک بالستیک قاره پیمای خود با عنوان «موشک سرمات» را انجام دهد.
وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد که واشنگتن، توکیو و سئول جدیدترین آزمایش موشکی پیونگ یانگ را به شدت محکوم کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین یاوه گوئی های خود به اظهار نظر درباره مذاکرات هسته ای و تحولات کرانه باختری و لبنان پرداخت.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی در صورت تمایل كارلوس كی‌روش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ