وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این کشور ماهواره نظامی را توسط یک فروند موشک سایوز بی ۲.۱ از پایگاه فضایی پلستسک با موفقیت به فضا پرتاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حملهٔ موشکی ارتش روسیه به تانکهای اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پرتاب بطری بین ساپینتو سرمربی استقلال و هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی در ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه شلیک و اصابت به هدف موشک راهبردی و برد بلند خرمشهر چهار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هواپیماهای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حریم هوایی نوار غزه هدف موشک‌های ضد هوایی مقامت قرار گرفتند.
تصاویری از لحظه شلیک موشک عمود پرتاب از شناور پدافندی کلاس ذوالفقار نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
باشگاه نساجی مازندران فیلم پرتاب تیغ موکت‌بری به سمت بازیکنان این تیم در دیدار با نفت مسجد سلیمان را منتشر کرد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل زباله شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل زباله پرتاب کرده است.
فیلم منتشر شده توسط نیرو‌های مسلح اوکراین نشان می‌دهد که سربازان روسی توسط بمب‌های پرتاب شده توسط پهپاد اوکراینی هدف قرار می‌گیرند. نیرو‌های نظامی اوکراین مواد منفجره را بر روی مواضع روسیه در خط مقدم پرتاب می‌کنند و انفجار‌های زیادی در سنگر‌های برفی رخ می‌دهد.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
فیلم دوربین مداربسته خانه کتایون، تصویر قاتل را به‌وضوح ثبت و ضبط کرده است. در دقایق ابتدایی که قاتل به صحنه‌جرم می‌رسد، یک‌چاقو به وسط پارکینگ پرتاب می‌شود. قاتل، اما دوچاقوی دیگر هم در دست داشته است. آنطور که روان‌شناسان خانواده تخمین زدند و به اقوام کتایون توضیح دادند، قاتل با سه‌چاقو که نماد خودش و دوفرزندش بوده، راهی محل‌جرم شده و به نیت ۱۷سالی که با مقتول زندگی کرده، ۱۷بار به او ضربه می‌زند، آن هم درست در روزی که سالگرد عقدشان بوده است.
این فیلم که توسط نیرو‌های ویژه اوکراین از واحد امگا منتشر شده است، ظاهراً نشان می‌دهد که پهپادهای اوکراینی در حال پرتاب بمب بر روی نیرو‌های روسیه در نزدیکی دونتسک هستند.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس امروز در شهر «یورک» با پرتاب چند تخم‌ مرغ از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت.
ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد.
نخستین فیلم از عاملان پرتاب کوکتل مولوتف در لواسانات که سعی داشتند یک مسجد را به آتش بکشند منتشر شد.
تظاهرات معترضان علیه استقرار زیرساخت‌های ذخیره آب جدید برای آبیاری کشاورزی در غرب فرانسه در روستای «سن سولین»، به خشونت منجر شد و پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.
روز گذشته عده‌ای آشوبگر با سردادن شعارهای ساختارشکنانه پرتاب سنگ به سمت ماموران و آتش زدن لاستیک قصد متشنج کردن فضای زاهدان را داشتند.
امروز ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با بیست و پنجمین سالگرد پرتاب نخستین موشک گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سال ۲۰۰۱ است.
چهار انگلیسی پس از پرتاب کیک شکلاتی به سمت مجسمه چارلز سوم، پادشاه انگلیس در موزه «مادام توسو» لندن دستگیر شدند.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ