آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن استوری جالبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
مهاجم ایرانی روستوف برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب این تیم دیده نمی‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
سرمربی آلومینیوم از جوانان زیادی در ترکیب تیمش در دیدارهای دوستانه بهره برد.
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
رئیس جمهور بلاروس، اعلام کرد به ارتش این کشور دستور داده است که در حالت آماده باش کامل قرار گیرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۶ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور خبر داد.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
منابع عبری از آماده‌باش نظامیان ارتش رژیم صهیوینستی از بیم عملیات های انتقام جویانه فلسطینیان در واکنش به تحولات اخیر در نابلس، خبر می دهند.
در بحبوحه افزایش تنش‌های امنیتی بین صربستان و کوزوو، رئیس‌جمهور صربستان دستور آماده‌باش کامل نیروهای مسلح این کشور را صادر کرد.
مقامات صهیونیست به دلیل ترس از عملیات های مقاومتی فلسطینی‌ ها به ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش ۷۲ ساعته داده اند.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پرواز یک فروند پهپاد شناسایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مسجدالاقصی خبر دادند.
در پی عبور دو کشتی جنگی آمریکا از تنگه تایوان، ارتش چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حرکت این کشتی‌ها را به دقت رصد می‌کند و نیروهای ارتش در حالت آماده‌باش قرار دارند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ