اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت و ممنوعیت در تاسوعا و عاشورا توضیحاتی ارائه داد.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
طی برنامه‌ای در وزارت میراث فرهنگی و همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی، از مدیران برخی از بناهای تاریخی و یگان حفاظت از میراث فرهنگی تجلیل شد.
نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد: اکتشاف ذخیره ها و مجموعه های معدنی اتفاقی بزرگ در حوزه های معدنی و تامین مواد اولیه شرکت سنگ آهن است.
نمایشگاه مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.
ساعت کاری مجموعه‌های دستگاه قضا از ۱۵ خرداد و همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.
مدیر مجموعه‌های ورزشی استقلال از سوی مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روز قدس را تشریح کرد.
متخصص بیماری‌های کودکان ضمن تشریح ممنوعیت‌های غذایی در کودکان زیر یک‌سال گفت: بهره هوشی در کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند ۷.۵ امتیاز بالاتر از کودکانی است که شیرخشک مصرف می‌کنند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس به مناسبت تشییع پیکر شهدا دفاع مقدس و مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز سه شنبه خبر داد.
معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برای مجموعه‌های دانش محور بسته‌های حمایتی ویژه تعریف می‌شود.
قوانین قطری‌ها شرایط را برای هواداران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ سخت کرده است.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
تحلیلگر مسائل اقتصادی با انتقاد به صحبت‌های مطرح شده در خصوص اثر مثبت آزادسازی بی‌قید و شرط واردات بر افزایش تولید ناخالص داخلی گفت: رشد اقتصاد ملی در گروی سرمایه‌گذاری است.
معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
این نامه، که فقط با نام «الیزابت» امضا شده است، از زمانی که ملکه آن را نوشت در یک محفظه شیشه‌ای در قسمت ممنوعه‌ای از ساختمان نگهداری می‌شود.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی تربت حیدریه از آمادگی تمامی تأسیسات گردشگری برای استقبال از کاروان‌های پیاده و زائران رضوی در دهه پایانی صفر خبر داد.
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برخی موضوع‌های ممنوعه در جشنواره امسال گفت: من در حوزه اخلاقی به خط قرمزهایی مقید هستم که ابایی هم ندارم بگویم مخالف آن جریان هستم، چون قرار نیست من‌ بخشی از یک موج باشم، بخصوص آنکه این جشنواره‌ها تمام می‌شوند و من قرار است جای دیگری پاسخگو باشم.
مجموعه‌های آرامگاهی صوفیان به دلیل ویژگی‌های طراحی، ساختمانی و تزئیناتی دارای موقعیت رفیعی در معماری ایران هستند و در زمره برجسته‌ترین آثار به حساب می‌آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ