تحلیل‌گر برجسته آمریکایی با اشاره به نقش پشتیبانی پهپادها در جنگ اوکراین تأکید کرد این نوع تسلیحات در جنگ‌های آینده نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
دو ملی‌پوش بسکتبال ایران با عقد قراردادی به تیم شهرداری گرگان پیوستند.
فرید امیری برادر وحید امیری از این به بعد پیراهن سبز رنگ خیبر را بر تن می کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
مهاجم سابق خیبر خرم آباد با عقد قرارداد رسمی به این تیم بازگشت.
هافبک نساجی برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از فولاد شکایت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: پس از انجام تحقیقات فنی و با پیگیری‌های پلیس این شهرستان، متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شده است.
آندره اونانا، دروازه‌بان جدید منچستریونایتد، به شدت از عملکرد هری مگوایر در بازی برابر دورتموند ناراضی بود.
ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس فارغ از حواشی شکل گرفته حول درخواست برای جذب مهاجم جدید و البته خارجی، به دنبال این است تا جدیدترین چالش خود با پیراهن این تیم را اینبار با اتفاقی روشن به سرانجام برساند.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
بر اساس گزارشات، موتور قطار شرکت گرین لاین در زمان عبور از کنار قطار شرکت فرید اکسپرس، به سمت کراچی، نزدیک ایستگاه راه آهن گوتکی، از ریل خارج شد.
تصاویر فرید صفرلی تبعه آذربایجان که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است. وی چند ماه پیش در پوشش سفر دانشجوی مقیم آلمان به ایران اعزام شده بود.
محمد قبادلو متهم است که در اعتراضات نیمه دوم سال ۱۴۰۱، استوار فرید کرم‌پور از پرسنل ناجا را با ماشین زیر گرفته است. پس از اعلام شکایت اولیای دم کرم‌پور، پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تهران برای محمد قبادلو تشکیل شد که به صدور حکم قصاص منتهی شد.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
فرید در اظهاراتش گفت در زمان مرگ پدرش در خانه نبوده و برای خرید به مغازه رفته است و وقتی به خانه برمی‌گردد با شیشه شکسته پنجره و صحنه مرگ دلخراش پدرش روبه‌رو شده است. او مدعی شد که مادرش گفته است پدرت را با عصا کشتم.
پس از مدتی فرید مدعی می‌شود که من و رقیب عشقی‌ام و برادر دختر مورد علاقه‌ام با هم رفیق بودیم تا اینکه موضوع مارال پیش آمد و روز حادثه با هم دست به یقه شدیم، ولی برادر مارال میثم را کشت و من هم از ترس پا به فرار گذاشتم. بعد از این ماجرا پدر و مادر مارال هم این شرط را برایم گذاشتند که اگر تو قتل را به گردن بگیری تا برادر مارال از دور خارج شود، ما هم سعی می‌کنیم رضایت اولیای دم را بگیریم و مارال هم با تو ازدواج می‌کند.
استفان فرید، شیمیدان دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسید‌های مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم.»
شهروندان تهرانی بعد از برگزاری نماز جمعه در یک راهپیمایی ضمن تشییع پیکر شهیدان امیر کمندی و سید فرید معصومی ، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.
پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی تشییع شد.
دکتر فرید یوسفی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: بیماری سل انواع مختلفی دارد و می‌تواند بسیاری از ارگان‌های بدن را درگیر کند؛ سل گوارشی، سل مغزی، سل سیستم ادراری و تناسلی، سل ریوی و سل استخوان برخی از سل‌ها هستند اما معمولا بیشتر بیماران به سل ریوی مبتلا می‌شوند که از طریق راه تنفسی و هوا منتقل می‌شود.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ