در دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب آیه ۹۱ سوره نحل در حسینیه امام خمینی (ره) نصب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام میردامادی به آیه ۳٠ سوره فصلت اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در راه دین استقامت داشته و پای‌مردی کنیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مسیر پذیرش ولایت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) است.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
این مرجع تقلید ترویج بی حجابی را یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع اشاره داشت که بر طبق آیه شریفه ۵۹ سوره احزاب: در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست «با احترام» و «دلسوزانه» رفتار شود، گفت: در حقیقت خدا در این آیه می‌خواهد به ما بگوید آن خانمی که حجابش مناسب نیست، آیا واقعاً قصدش این است که فحشا انتشار بدهد؛ یعنی آیا دوستدار فحشا و فساد است، یا اینکه نمی‌داند و نمی‌فهمد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
نمایندگان مجلس یازدهم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
نمایندگان مجلس یازدهم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می بینند و خوب قضاوت می کنند و برابر آیه شریفه «الذین ان مکّانهم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .
کارشناس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به آیه کنز، آیا نگهداری دلار از نظر فقهی مشکلی دارد یا نه، گفت: اگر این کار خلاف قانون نباشد، از نظر شرعی مشکلی ندارد.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
دبیرکل سازمان ملل با مدد گرفتن از یک آیه از قرآن کریم، از دین مبین اسلام و مسلمانان که دارای روحیه بسیار خوبی در زمینه پذیرش آوارگان هستند، تمجید به عمل آورد.
با بررسی خطبه حجت الاسلام موسوی فرد در نماز جمعه گذشته، مشخص شد وی در توضیح آیه ۱۰۶ سوره یوسف درباره شرک به گونه‌ای شرح می‌دهد که به نمازگزاران احترام گذاشته باشد.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
امروز هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
وی با اشاره به آیه شریفه «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» بر ضرورت مردمی‌سازی اجرای قانون اساسی، تأکید کرد و اظهار داشت: اگر دستگاه‌های آموزشی مفهوم و اجرای عدالت را به مردم آموزش دهند چنین مردمی قطعاً فقر، فساد و تبعیض را برنمی‌تابند و خودشان برای اجرای آن پیش‌قدم خواهند شد و در هر بخشی که مردم در آن نقش و مشارکت داشته‌اند، شاهد موفقیت بوده و خواهیم بود.
در افتتاحیه جام جهانی قطر غانم المفتاح جوان ۲۰ ساله قطری که توان یاب است و درگیر یک بیماری نادر و نقص مادرزادی است به قرائت آیه ۱۳ سوره حجرات و تبیین معنای آن پرداخت.
خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری ‌دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
محمد مهاجری نوشت: خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: خداوند در قرآن گفته دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان و آیه قرآن صراحتاً می‌گوید پیروز همیشگی حزب خدا است. حرکت رو به جلو جبهه حق با سرعت زیاد ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و توقفی در آن نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ