بازیکنان استقلال با پوشیدن لباسی که تصویر رضا میرزایی روی آن بود، جای خالی هم تیمی مصدومشان را خالی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریا برزگر در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
یک چهره خاص و یک مهمان ویژه، در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.
رئیس جمهور روسیه، در جریان سفرش به جمهوری داغستان روسیه، لباس یک افسر نیروی دریایی که با یک «کیف سیاه» ایستاده بود را منظم کرد.
طبق روایت دانشجو‌ها از حدود ۹ صبح با حضور گارد ویژه فضای اطراف این دانشگاه امنیتی شده و با وجود اینکه گارد ویژه با دانشجو‌ها برخوردی نداشته، اما افراد لباس شخصی برای برخورد با دانشجو‌ها اقدام کردند. حتی طبق اظهار برخی دانشجوها، با والدین برخی دانشجو‌هایی که در داخل دانشگاه تحصن کردند، تماس گرفته شده تا فرزندشان هرچه زودتر از دانشگاه بیرون بیاید.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
امتیازی که صنعت نفت در بازی با استقلال در استادیوم آزادی گرفت، برای آبادانی ها بیشتر از یک امتیاز ارزش دارد و در نهایت می تواند منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شود.
«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.
فوق ستاره پرتغالی النصر در مراسم ویژه عربستانی ها لباس سنتی به تن کرد و شمشیر به دست گرفت.
وینگر تاثیرگذار سپاهان به دنبال درخشش برابر تیم سابق خود خواهد بود.
مدیران باشگاه مس کرمان با بودجه 160 میلیارد تومانی کار سختی برای اداره تیم‌های مختلف تحت هدایت خود دارند.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
لیونل اسکالونی، سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین، پیراهن ویژه ای را برای جشن قهرمانی این تیم آماده کرده بود.
سرخیو آگوئرو با پوشیدن لباس تمرین تیم ملی آرژانتین، یک جلسه تمرینی سبک را با هم تیمی های سابقش برگزار کرد.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
ارادت ویژه یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران در قطر به پرچم کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!
سردار کرمی:‌ تاکتیک ما این است که آشکار برویم و در جایی قرار بگیریم تا آشوبگران ما را ببینند؛ اصلا فلسفه یگان ویژه این است که ترس را در دل ناامن‌کنندگان بیندازد.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
باشگاه پورتو به مناسبت انجام یکصدمین بازی مهدی طارمی برای این تیم، کیت ویژه ای برای این بازیکن طراحی کرد.
بازیکنان پرسپولیسی که روز جمعه با لباس فولاد به میدان می روند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند.
سانس ویژه استخرشنا برای یهودیان متدین که با لباس، شنا می‌کنند، چون معتقدند که هم مردان و هم زنان باید بدنشان را بپوشانند و نمیتوانند برهنه باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ