رئیس جمهور روسیه، در جریان سفرش به جمهوری داغستان روسیه، لباس یک افسر نیروی دریایی که با یک «کیف سیاه» ایستاده بود را منظم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله دقت مسابقات تپانچه 25 متر بانوان در مسابقات یونیورسیاد جهانی به پایان رسید.
اگر ناخن‌هایتان از یک جام بلوری نازک‌تر است، پس احتمالاً دچار کمبود «روی» شده‌اید. روی از جمله مواد معدنی است که به رشد و دوباره‌سازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها مورد توجه باشد.
مدافع ملی‌‎پوش پرسپولیس با اعتماد ویژه یحیی گل محمدی و هواداران این تیم امیدوار است فصل جدید را با اتفاقاتی مثبت دنبال کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز زمان بندی بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس اعلام می‌شود و ما با سرعت و دقت این لایحه را بررسی می‌کنیم.
اولین تمرین تیم امید با دقت و جدیت ویژه از سوی رضا عنایتی پیگیری شد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از تساوی 1-1 مقابل کرمونزه از کم‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.
وزیر اطلاعات گفت: ناکارآمدی در سطوح مدیریتی را به دقت رصد کرده در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار داریم.
تایباد ـ رئیس دادگستری شهرستان تایباد گفت: باید در خصوص پدیده کودک همسری دقت و صراحت بیشتری شود.
امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
کارشناس فوتبال گفت: در روزی که مهاجمان استقلال برابر تراکتور کم دقت بودند یامگا توانست با اعتماد به نفس بالا، استقلال را به مرحله بعد جام حذفی برساند.
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت بر لزوم پایش بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و جلوگیری از سواستفاده از قوانین تسهیل‌گر برای این شرکت‌ها تأکید کرد.
گری نویل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد لیونل مسی برابر مکزیک تمجید کرد.
نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت از پهپادها استفاده می‌کنند.
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید به دقت وضعیت ملی پوشان لژیونر را بررسی می کند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس نوشت: در سیاست‌های کلی برنامه هفتم، شفافیت و ضابطه‌مندی منابع و مصارف شرکت‌های دولتی به ویژه ‎شرکت نفت ابلاغ شد که امیدوارم در لایحه دولت کاملاً دقت شود.
ویدیویی از دقت نقطه‌زنی مهمات و پهپادهای انتحاری ارتش در رزمایش اخیر را ببینید. / ایرنا
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به واصل شدن گزارش تحقیق و تفحص مجلس پیرامون فولاد مبارکه به دستگاه قضایی، خطاب به دادستان تهران تاکید کرد که شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به این موضوع اختصاص دهد و همه جوانب قضیه مذکور با نهایت دقت، مورد بررسی قرار گیرد تا به آنچه حق و انصاف است، عمل شود.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ