بازیکنان پرسپولیسی که روز جمعه با لباس فولاد به میدان می روند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پونه کوهی یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید است که در درمان بیماری‌ها مفید است و سلامت بدن شما را تضمین می‌کند. خیلی از خانواه‌ها به طور سنتی در هنگام سرماخوردگی از دمنوش پونه کوهی استفاده استفاده می‌کنند. در مجموع پونه کوهی خواص پرشماری دارد. خواص آنتی بیوتیکی، درمان سردرد و گلودرد و کاهش استرس و ... شماری از فواید مهم این دمنوش گیاهی و طبیعی به حساب می‌آید.
در جاده رامهرمز بعد از روستای گنبدلران اگر به سمت رود زرد برانید، کوهی را می‌بینید که شعله‌های آتش از آن زبانه می‌کشد. بومیان این منطقه می‌گویند سالیان سال است که تشکوه در حال سوختن است.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
جلسه مهم پیرامون انتخاب سرمربی ذوب‌آهن با حضور پررنگ رئیس کارخانه برگزار شد.
لحظات نفس‌گیر تلاش یک پوما برای شکار یک گواناکوی بالغ و تقلای شکار برای زنده ماندن را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرآنلاین
استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
یک بز کوهی در تعقیب و گریز ناکام ماند و توسط گرگ شکار شد.
خرم‌آباد- تصاویری نادر از لحظه شکار یک بز کوهی توسط پلنگ ایرانی در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده «سفید کوه خرم‌آباد» توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.
انتشار تصاویر کوهی از زباله‌ها در پاریس باعث نارضایتی عمومی شده است. کارگران شهرداری این شهر در مخالفت با قانون اصلاحات بازنشستگی دست به اعتصاب زدند و زباله‌ها را جمع‌آوری نکردند. در اصلاحات جدید فرانسه، سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال افزایش می‌یابد.
در این ویدئو جمع آوری عسل کوهی از کندو‌های طبیعی زنبور در مناطق صعب العبور به تصویر کشیده شده است.
آرنیکا به طور گسترده در طب هومئوپاتی برای تقویت رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و درمان شوره سر استفاده می‌شود. این ترکیب معمولا به صورت روغن، شامپو یا هیدروژل یافت می‌شود که محصولی مبتنی بر آب (۹۹ ٪) است.
بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نسان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است.
این بزهای کوهی آن قدر به امن بودن جای خودشون مطمئن هستند که حتی وقتی سگ‌های وحشی تا فاصله یک‌ متری‌ شان می آیند اصلا هیچ خیالشان نیست!
این گیاه دارای خواص فیبرینولیتیـک، ضـد درد، ضـد التهاب، ضد اضطراب، خوابآور و پایین آورنده قند خـون است همچنین مشخص شده است کـه ایـن گیـاه اثـرات آنتـی اکـسیدانی و آرام بخـشی دارد.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
شکار حیرت انگیز بز کوهی توسط عقاب و به پرواز درآوردن آن در آسمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کشتی گیر 79 کیلوگرم آزاد کشورمان در دیدار نخست خود از سد حریف چینی خود عبور کرد.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
کره زمین هنوز هم که هنوز است، ناشناخته‌های فراوان دارد. یکی از این ناشناخته‌ها، کوهی عجیب در تبت با نورهای اسرارآمیز است که تاکنون فتح نشده است.
امین قاسمی‌نژاد شاید باانگیزه‎ترین بازیکن گل‌گهر برای دیدار با پرسپولیس باشد.
مدیر آکادمی استقلال درباره شرایط تیم های پایه و همچنین بزرگسالان و وضعیت کنونی این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
نقطه صفر مرزی، روستای اهل سنت بازمحمد، مدرسه شهید ارجمندی و بچه‌هایی که با کوهی از انگیزه و نشاط و استعداد در انتظار خیرین، مدرسه‌سازان و گروه‌های جهادی برای ساختن چند کلاس درس‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ