سرمربی اسپانیایی نساجی در اقدامی عجیب بهترین مهاجم تیمش را روی نیمکت گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
ژرمن شپرد، تریر‌های گونه پارسون و سگ‌های اولیه آسیایی در صدر فهرست خطرناک‌ترین نژاد سگ قرار دارند.
آنهایی که باید به ویژه مراقب آنها باشید عنکبوتیان هشت پا هستند که به خانواده Theridiidae و Sicariidae تعلق دارند، زیرا خطرناک ترین آنها هستند. اولی به طور کلی در ایران فراوانتر است.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
گرگ‌های هندی، شباهت زیادی به گونه‌های گرگ اوراسیا دارند ولی به اندازه آنها بزرگ نیستند. در عین حال این گرگ‌ها در آب و هوایی گرم‌تر از همتایان اروپایی‌شان زندگی می‌کنند؛ موهای کوتاهتری دارند و به ندرت پوشش زیرین دیگری دارند.
از کشنده‌ترین عنکبوت‌ها (یا حداقل آن‌هایی که اغلب به عنوان عامل مرگ یا آسیب جدی به انسان‌ها شناخته می‌شوند) می‌توان به عنکبوت‌های تارقیفی (Atrax)، عنکبوت‌های پشت قرمز و بیوه سیاه (از خانواده Latrodectus)، عنکبوت‌های سرگردان موز (Phoneutria) و عنکبوت‌های منزوی (Loxosceles) اشاره کرد.
تازه‌ترین نسل زیردریایی‌های شکارچی-قاتل و دارای موشک‌های کروز به سلاح‌های پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند که می‌توانند از صد‌ها یا هزاران کیلومتر دورتر حمله کنند.
گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
تیم فوتبال گل‌گهر در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان از نفت مسجد سلیمان میزبانی کند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در بازی فردا مقابل ویتنام تمرکز ویژه‌ای روی کوک‌ویت خواهد داشت.
سعید صادقی در بازی دور رفت، دو گل مقابل هوادار به ثمر رساند و حالا امیدوار است در بازگشت از مصدومیت دوباره برای تیمش بدرخشد.
شهرهایی که در ادامه به عنوان امن‌ترین مقاصد سفر معرفی می‌شوند، سوای این‌که براساس تحلیل شاخص‌های معین رتبه‌بندی شده‌اند، به برداشت و نظر تروریست‌ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته‌اند.
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
ابرستاره پرتغالی با قهرمان هنرهای رزمی روبرو شد.
در تایوان ترس از حمله چین، اوج می‌گیرد، اما آن‌ها برای جنگ با همسایه بزرگ خود آماده نیستند
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ برتر خواهد بود.
فوق‌ستاره منچسترسیتی بعد از استراحت در لیگ قهرمانان کاملا آماده رقابت با لیورپول شده است.
وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ