گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
ورود افراد و تجهیزات نظامی جدید به پایگاه عین الاسد و آغاز مجدد جاسوسی زمینی نظامیان آمریکایی در استان الانبار از جدیدترین اخبار مربوط به تحرکات این نظامیان در عراق است.
ورود خانم‌ها به استادیوم قزوین آزاد شد
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
«کمیکال» که کانابینوئید سنتزی، ماده‌ای شیمیایی، روانگردان و مصنوعی است یا روی گیاهان خشک و خرد شده اسپری می‌شود تا بتوان این گیاهان را کشید و یا اینکه مایع آن فروخته می‌شود تا به صورت بخوری یا با استفاده از سیگار الکترونیکی و وسایل دیگر استنشاق شود حال آنکه در بازار، این فرآورده‌ها بخور مایع یا گیاهی هم نامیده می‌شوند.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
ساختن تسلیحات هسته‌ای برای شرکت‌های فناوری به تنهایی قانونی نیست با این وجود، غول‌های فناوری در رقابت برای توسعه سیستم‌هایی هستند که خودشان اذعان دارند احتمالا خطرناک‌تر از خود تسلیحات هسته‌ای خواهند بود. پیشرفت در هوش مصنوعی به طرز خارق العاده‌ای سریع رخ داده و تقریبا هیچ توجهی به مقررات ایمنی صورت نمی‌گیرد.
گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی روز سه‌شنبه آب و هوای تهران در وضعیت بسیار خطرناک قرار می‌گیرد و احتمال لغو دربی وجود دارد.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
حزب کمونیست همواره درگیر مسئله «کنترل» بوده است. با این وجود، در زمان ریاست جمهوری «شی جین پینگ» این وسواس عمیق‌تر شده است. پس از سه دهه گشایش و اصلاحات در زمان رهبران قبلی چین از بسیاری جهات تحت رهبری شی بسته‌تر و خودکامه‌تر شده است.
نمی‌توان پذیرفت وقتی حتی اجازه بردن یک بطری آب‌معدنی ساده به داخل ورزشگاه داده نمی‌شود، چطور باید نگران سناریوی خطرناک‌تر بود؟ آیا از چنین اظهاراتی تعبیر به وجود مشکل در برقراری تأمین امنیت برای رقابت‌های ورزشی نخواهد شد؟ اصولا بیان این جملات با اینکه عده‌ای از مسئولان دلخوش به میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال در ایران هستند، در تضاد نیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ