ژرمن شپرد، تریر‌های گونه پارسون و سگ‌های اولیه آسیایی در صدر فهرست خطرناک‌ترین نژاد سگ قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران از جناحین به شمار می رود که حالا اسکواد پرمهره این تیم از جذابیت‌های لیگ خواهد بود.
افعی های شاخ بینی در جنوب اروپا تا بالکان و بخش هایی از خاورمیانه یافت می شوند. آنها در جنوب اتریش، شمال شرقی ایتالیا، اسلوونی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، مونته نگرو، آلبانی و یونان، رومانی، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مشاهده شده‌اند.
افعی های شاخ بینی در جنوب اروپا تا بالکان و بخش هایی از خاورمیانه یافت می شوند. آنها در جنوب اتریش، شمال شرقی ایتالیا، اسلوونی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، مونته نگرو، آلبانی و یونان، رومانی، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مشاهده شده‌اند.
آنهایی که باید به ویژه مراقب آنها باشید عنکبوتیان هشت پا هستند که به خانواده Theridiidae و Sicariidae تعلق دارند، زیرا خطرناک ترین آنها هستند. اولی به طور کلی در ایران فراوانتر است.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه نظام سلطه از طریق مافیای رسانه‌ای خود در قالب یک جنگ ترکیبی روی ذهن و زندگی ملت ایران اعمال می‌کند، خطرناک‌ترین اقدام علیه ما است.
مرد شماره دوی تنیس جهان گفت: نمی‌توانم بگویم که جوکوویچ خطرناک‌ترین حریف در زمین خاکی است، اما جوکوویچ، جوکوویچ است و می‌تواند در مادرید و رم قهرمان شود.
تازه‌ترین نسل زیردریایی‌های شکارچی-قاتل و دارای موشک‌های کروز به سلاح‌های پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند که می‌توانند از صد‌ها یا هزاران کیلومتر دورتر حمله کنند.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین غار ایران در کدام شهر قرار دارد و چرا به آن لقبی هول‌انگیز داده‌اند؟ درست است که اسم کرمانشاه ما را یاد بیستون می‌اندازد، اما این شهر جاذبه‌های توریستی معروف دیگری مثل غار پرآو دارد، غاری که غارنوردی در آن آنقدر خطرناک است که تا به حال ۵ نفر جانشان را در راه کشف آن از دست داده‌اند.
تیم فوتبال گل‌گهر در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان از نفت مسجد سلیمان میزبانی کند.
سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی گفت که دشمنان، امت را در سطح فرهنگی هدف قرار می دهند که خطرناک‌ترین نوع هدف گیری است و اعتقادات تاریخی را به ویژه درباره صهیونیسم و سابقه جنایی آن انکار می کنند.
تکنولوژی‌هایی که ما را در برابر رعد و برق، یکی از خطرناک‌ترین پدیده‌های طبیعی به محافظت می‌کنند، بیش از ۲۷۰ سال است که هیچ تغییری نداشته‌اند. اما تیمی از دانشمندان اروپایی فکر می‌کنند موفق شده‌اند در سوئیس با کمک اشعه لیزر جهت رعدوبرق را تغییر دهند.
شهرهایی که در ادامه به عنوان امن‌ترین مقاصد سفر معرفی می‌شوند، سوای این‌که براساس تحلیل شاخص‌های معین رتبه‌بندی شده‌اند، به برداشت و نظر تروریست‌ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته‌اند.
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
سومالی طولانی‌ترین خط ساحلی آفریقا را دارد و ساحل لیدو، جواهر موگادیشو است و مکانی محبوب برای قدم زدن عصرانه و بازی‌های کودکان است.
مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ برتر خواهد بود.
بازگشت مهاجم نیجریه‌ای به استادیوم آزادی و در تقابل با پرسپولیس می‌تواند یکی از اتفاقات ویژه هفته باشد.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی اوپتا، لیونل مسی در تیم‌هایش بیشتر از هر فوتبالیست دیگری موثر بوده است.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
"دونالد ترامپ" رئیس جمهور پیشین امریکا با کاهش دائم محبوبیت مواجه می‌شود و مایل است خطرناک‌ترین پیروان‌اش را جذب کند.
استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ