رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام از پایه‌ریزی کنگره‌ای با عنوان بانوان تاثیرگذار به مناسبت هفته مقام زن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
دیداراعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل بارهبرانقلاب
برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین صبح امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
اصفهان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از برگزاری «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف خبرداد.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان(کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
نشست تخصصی همسران روسای جمهور در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار برگزار شد.
نشست مقامات عالی رتبه شرکت کننده در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار با سید ابراهیم رییسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد. در این کنگره از بانوان برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام از پایه‌ریزی کنگره‌ای با عنوان بانوان تاثیرگذار به مناسبت هفته مقام زن خبر داد.
برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، مهمترین رویداد سال ۲۰۲۲ بود؛ رخدادی که با تغییر موازنه قدرت در عرصه داخلی، نتیجه آن بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور هم تأثیرگذار است.
روایتی از حاشیه‌هایی از دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب برگزار شده بود که به تازگی منتشر شده است.
رئیس جمهور آمریکا، معاون وی و نیز «دونالد ترامپ» به برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در این کشور واکنش نشان دادند.
در بحبوحه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات این کشور تا ۳۹ درصد سقوط کرده است.
در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره کنگره آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثریت مردم این کشور به کارایی دموکراسی بدبین هستند.
رئیس جمهور اسبق آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نسبت به «خطرناک» شدن فضای سیاسی این کشور هشدار داد.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
رئیس جمهور چین در نامه‌ای به رهبر کره شمالی که ساعتی قبل از برگزاری اجلاس حزب کمونیسم چین صورت گرفت؛ خواستار ارتباط، اتحاد و همکاری دو طرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ