بازدید همسر نخست وزیر و همسر وزیر بهداشت ارمنستان از قسمت محصولات صنعتی و تولیدات دانش‌بنیان کشور نمایشگاه اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر گذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
نماینده‌ی AFC از ورزشگاه آزادی برای میزبانی نساجی و سایر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازدید کرد.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین پس از بازدید از شهر جنین در شمال کرانه باختری، حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه را دردناک توصیف کرد.
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز از تعویق بازدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از «زاپروژیا» خبر داد.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ارشد آژانس بین المللی در بازدید از تاسیسات کشور، گزارش نادرستی ارائه داد و مدیرکل آژانس هم آن را رسانه‌ای کرد که این رفتار وی حرفه‌ای نیست.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازدید اخیر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، گواهی بین‌المللی پیست اسکی تمندر لرستان صادر شد.
شاهرود- نماینده ولی فقیه در استان سمنان از زیستکره توران و محل نگهداری یوزپلنگ آسیایی ایران و فیروز بازدید کرد.
شاهرود- نماینده ولی فقیه در استان سمنان از زیستکره توران و محل نگهداری یوزپلنگ آسیایی ایران و فیروز بازدید کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کربلا بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور، با بازدید از عملیات اجرایی پروژۀ فیبرنوری ایرانسل در نیشابور، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
نماینده یونیسف ضمن بازدید از پارک فناوری پردیس، در راستای همکاری های مشترک نشستی با روسای پارک فناوری پردیس برگزار کردند.
قرار است نماینده ای از سازمان لیگ فوتبال تا فردا به انزلی برود و وضعیت ورزشگاه تختی این شهر را ارزیابی کند.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۵۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ