لحظاتی از حضور زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار به عنوان خادم در کربلای معلی را میبینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت داشتن کرسی های بین المللی برای ورزش ایران گفت: کیفیت کرسی‌های برایمان مهمتر از کمیت آن است.
کیومرث هاشمی در سومین روز آغاز به کار در وزارت ورزش از علی مرادی و محمود رشیدی دو پیشکسوت ورزش عیادت کرد.
سرپرست وزارت ورزش با حضور در ساختمان این وزارتخانه و حاضر شدن بر سر مزار شهدای گمنام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی داریم تولید قراردادی گوشت قرمز را با در نظر گرفتن قیمت تمام شده به علاوه سود برای عشایر اجرایی کنیم.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
با حضور اعضای شورای معاونان، جلسه استقرار سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که تا زمان تعیین وزیر جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی،‌ همچنان زاهدی وفا سرپرست این وزارت‌خانه است.
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا در مدتی که سرپرست وزارت کار بود، نشان داد که اهل تعامل با مجلس نیست.
سخنگوی دولت از موافقت رهبر انقلاب با استمرار حضور «زاهدی وفا» به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.
اراک- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات موجود در سامانه جامع روابط کار گفت: دولت به دنبال تامین زیرساخت‌های فناورانه برای ساماندهی سامانه‌های این وزارتخانه است.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح، مطابق مصوبه شورای عالی کار یعنی ۳۸ درصد به اضافه مبلغ ثابتِ ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان خبر داد.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
محمدیاری ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساساً هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در صورت جمع‌بندی رئیس‌جمهور، گزینه نهایی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از مهلت ۳ ماه قانونی معرفی خواهد شد، گفت: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و نیز در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دیگر از سوی نمایندگان، خواص جامعه و کارشناسان، مسئله در دست بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ