نیروهای مسلح یمن با برگزاری یک مانور گسترده آمادگی خود را برای ورود به هرگونه جنگ با دشمن متجاوز در آینده اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان یک مانور نظامی خبر داد.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه ادعا کرد که یک جنگنده چینی یک مانور «خصمانه غیرضروری» در نزدیکی یک هواپیمای نظامی آمریکا بر فراز دریای چین جنوبی در حریم هوایی بین‌المللی انجام داده است.
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
تصاویر الاعلام الحربی لبنان از مانور نظامی امروز حزب‌الله، به مناسبت روز مقاومت و آزادی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد امروز مانوری را در مناطق موسوم به جبهه شمالی خود (هم‌مرز با لبنان و سوریه) برگزار کند.
آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
ارتش یمن مانور نظامی بزرگی را با حضور یگان های مختلف این کشور برگزار کرد.
مانورنظامی گردان‌های قدس قرار است شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر باشد.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی (مناطق هم مرز با لبنان) از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد.
فک دریای خزر به عنوان تنها پستاندار گوشتخوار دریای کاسپین یکی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری در جهان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر جمعیت آن به شدت در خطر انقراض قرار گرفته است.
منابع عبری از مانور جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی اراضی اشغالی خبر دادند.
ژاپن و آمریکا در میانه تنش ها بر سر پرتاب موشک های بالستیک کره شمالی اقدام به برگزاری مانور مشترک کردند.
کره جنوبی و آمریکا مانورنظامی خود را با عنوان طوفان هوشیار به پایان رساندند.
منابع عبری از برگزاری یک مانور جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ارتش صربستان در منطقه امنیتی نزدیک کوزوو مانور نظامی برگزار کرد.
آمریکا نگران مشارکت هند و هر کشور دیگری در مانور نظامی مشترک با روسیه است.
گزارش‌ها از آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و ژاپن در کیوشو خبر می دهند.
اداره حفاظت دریایی چین روز شنبه اعلام کرد که ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) در ۶ تا ۱۵ اوت در قسمت جنوبی دریای زرد تمرینات نظامی با آتش واقعی انجام خواهد داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ