سند تحول آموزش و پرورش با وجود اینکه برای نظم بخشی به کنش‌های تعلیمی و تربیتی ما نگارش یافت اما خود تبدیل به یک زخم ترمیم نیافته و مذمن گردیده که حل کردن آن برای مدیران، مستبعد جلوه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: محور کار ما سند تحول قضائی است که باید به روز رسانی شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سند تحول قضایی از اجرایی‌ترین و عملیاتی‌ترین اسناد بالادستی است.
مشاور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ۳۰ هزار مرکز فعال زیر نظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فعال هستند و از خدمات آموزشی سازمان استفاده می‌کنند.
تغییر مداوم وزرای آموزش و پرورش در روند پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، بی ‌تأثیر نبوده است.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
سند تحول بنیادین آموزشی بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی تاکید دارد؛ آموزش وقتی مهم است که در کنار پرورش و همراه با شیوه‌های جذاب انقال مطلب باشد.
بایسته‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
خبرگزاری مهر در هفته جاری در پرونده‌ای با عنوان «بایسته‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» به ابعاد مختلف این سند می‌پردازد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهبری فرایند تحول و اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین گفت: کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده برگزار می‌شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
رئیس عدلیه: بر اساس برنامه هفتم، قوه قضاییه موظف است سند تحول را به‌روزرسانی کند؛ بر همین اساس معاونت راهبردی با همکاری صاحبنظران در داخل و خارج از قوه در راستای به روزرسانی این سند اقدامات مقتضی را ترتیب دهد تا در پایان سال، یک سند تحول به روزرسانی شده، تدوین و فراهم باشد.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
تربت حیدریه ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارد در کلاسهای درس ۳۵ نفره میسر نیست.
رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.
رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه سند تحول راهبردی دیجیتال نظام مالیاتی کشور تا پایان دی‌ماه خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی با اشاره به سند تحول دولت سیزدهم از تهیه سند استانی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: سند تحول استانی باعث می‌شود تا چالش‌های موجود برای حل طرح‌ها و مسائل مشخص شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سند تحول بنیادین باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حقوق دومیلیونی معلمان اجرایی نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ