تغییر مداوم وزرای آموزش و پرورش در روند پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، بی ‌تأثیر نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
سازمان نوسازی مدارس کشور شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس را در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کار بروز رسانی سند تحول بنیادین که از اواسط سال ۱۴۰۰ شروع شده بود در بهمن ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در چرخه بررسی و اعتبارسنجی قرار گرفت.
بایسته‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
خبرگزاری مهر در هفته جاری در پرونده‌ای با عنوان «بایسته‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» به ابعاد مختلف این سند می‌پردازد.
پنج توصیه رهبر انقلاب در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، ناظر به اشکالات موجود در سند و موانع اجرای آن است.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی همکاری با دستگاههای ذیربط برای به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
نقد نرم افزاری به آموزش و پرورش، پیشی گرفتن حل مسائل سخت افزاری به موضوعات محتوایی، سند تحول بنیادین، سند ۲۰۳۰ در در نشست عدالت آموزشی در مدارس بررسی شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تربیتی و جلب مشارکت معلمان دو اصل مهم و اساسی سند تحول بنیادین است.
امکان استفاده مدارس از سهم ۲۷ صدم واحد ارزش‌افزوده، تقویت اعتبارات تغذیه دانش‌آموزان و تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین از بخش‌های مهم لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و پرورش است.
تربت حیدریه ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارد در کلاسهای درس ۳۵ نفره میسر نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان اجرا شد و هیچ کس نگفت شروعش در راستای سند تحول بنیادین بوده و همه پرسیدند چقدر به حقوق اضافه شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
زنجان-مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدارس الگوی سند تحول آموزش و پرورش  راه اندازی می شود و تلاش داریم تا در هر منطقه آموزشی چند مدرسه الگو داشته باشیم.
بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حقوق دومیلیونی معلمان اجرایی نمی شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه ‎بندی اگر به خوبی اجرا شود بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: همه نهادهای کشور در تحقق سند تحول بنیادین مسئولیت دارند.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه به عنوان یک زیستگاه مطرح می‌شود و دیگر صرفاً محلی برای برای آموزش نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ