در این دیدار که روز گذشته برگزار شد، وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
ورزشکاران 30 کشور در نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بزرگسالان و دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان رسما از بیمه جامع ورزشکاران کشور رونمایی شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کل ورزش ایران با این جمعیت عظیم جوانان و ورزشکاران، ۳۰ میلیون دلار در سال تخصیص بودجه دارد؛ آیا این انصاف است؟
دومین دوره سمابقه دوومیدانی جام مسافر با حضور هزار ورزشکار طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.
بخش دوم بورسیه ورزشکاران برای چهار ماهه دوم (دو هزار دلار) طی روزهای اخیر جمعا به مبلغ 84 میلیون تومان به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است.
در آستانه روز ملی اهدای عضو جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران کشور در بیمارستان مسیح دانشوری حضور پیدا کردند و قرارداد اهدای عضو را به ثبت رساندند.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در سالن کروسیبیل را رقم زد و در جمع ۱۶ نفر برتر با رونی ا سالیوان روبه رو می‌شود.
در برخی از تصاویر کمیابی که از ورزشکاران و بازیگران دوران گذشته منتشر شده محمدعلی فردین بازیگر محبوب و قهرمان فقید کشتی کشورمان و درکنار جمع دیگری از قهرمانان رشته کشتی دیده می‌شوند. در ادامه عکس تیم ملی کشتی ایران را مشاهده می‌کنید.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
جسد نیلای آیدوغان، بسکتبالیست ترکیه‌ای از زیر آوار خارج شد تا او نیز به جمع ورزشکارانی اضافه شود که در زلزله اخیر جان خود را از دست دادند.
ارومیه - جمعی از ورزشکاران ملی کشور با حضور در مناطق زلزله زده خوی به کمک اهالی این منطقه شتافتند.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
مشهد ـ پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از ورزشکاران شهر مشهد در محل سازمان تربیت بدنی خراسان رضوی تشییع شد.
ممنوع‌الخروجی جمعی چندین ورزشکار و هنرمند
امام جمعه مشهد گفت: باید از این گوشی‌های همراه که در دست شماست برای انجام جهاد تبیین استفاده کنید. ورزشکاران را برحسب برد و باختشان قضاوت نمی‌کنیم، بلکه برحسب ایمانشان قضاوت می‌کنیم.
یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار فرمودند: پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد.
جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی ایران در قالب کاروان جامعه ورزش به منظور حضور راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) شب گذشته وارد نجف اشرف شدند.
جمعی از ورزشکاران کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.
هنوز زمان زیادی از اینکه یکی از ورزشکاران ملی‌پوش ایران به خاطر دریافت ماهانه ۵۰۰ دلار، از ایران مهاجرت کرده نمی‌گذرد. اتفاقی تلخ که می‌تواند به خوبی عمق فاجعه را نشان دهد.
مت والز ورزشکار دوچرخه‌سواری پس از تصادف با جمعیت در ولودروم لندن از آسیب جدی نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ