رییس فدراسیون فوتبال در پیامی صعود دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان را به لیگ برتر تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان ، بزرگسالان و پاداش قهرمانی مطرح کرد.
وزیر خارجه آمریکا از کشورهای سازمان ملل متحد خواست تا از روسیه بخواهند که از باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه دست بردارد!
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.
نشریه ال موندو متن اظهارات وینیسیوس در دادگاه هوادار نژادپرست مایورکا را منتشر کرده است.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
کیهان با انتقاد از سیدمحمدخاتمی، سخنان وی را مخالف دیدگاه‌های امام خمینی دانست.
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
رضا میرزایی، هافبک مصدوم استقلال، در حالی که از داوری دربی به شدت عصبانی بود از عملکرد هم تیمی هایش در برابر انتقاد هواداران دفاع کرد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در گفتگو با روزنامه المصری الیوم با اشاره به بحران آب در این کشور تاکید کرد که ایران و ترکیه باید وضعیت آبی ما را درک کنند.
وزیر اسبق ارشاد نوشت: پیشنهاد تصرف خاک افغانستان از سوی ایران، پیشنهاد موساد و سیا است.
دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به آخرین میزبانی این تیم در روز جمعه و در لیگ برتر، از هواداران تیمش درخواست کرد حضوری پرشور در آزادی داشته باشند.
ژوزه مورینیو در دیدار مقابل اینتر با نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی نراتزوری، درگیری لفظی داشت.
آرش رضاوند هفته هاست با وجود مصدومیت از ناحیه مچ در ترکیب تیم استقلال به میدان می آید.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای خطاب به حمید مطهری نوشته که این باشگاه خانه او است و خبر جدایی این مربی را اعلام کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه ورزش، مسائل آن کاملا برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه‌ای است که افتخارات ورزشکاران، بدخواهان مردم ایران را عصبانی کرده است و باید خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت، از این عصبانیت بمیرید، زیرا چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را ندارید.
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
سرمربی تیم هوادار صحبت های جالبی در خصوص خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی انجام می دهد.
خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهنمان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده، ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم. روحت شاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ