امیرحسن کاکایی؛ عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت درباره این مناظره معتقد است؛ در این مناظره ما شاهد سخنان پوپولیستی بودیم و به نظر می‌رسد برخی از صحبت‌ها هم به درستی منعقد نشدند. کاکایی در مورد واردات خودروی دست‌دوم و اینکه آیا واقعا فرقی بین لندکروز دست‌دوم و ۲۰۶ وجود ندارد گفت: مسلما که فرق دارد و می‌توان در ایران هم لندکروز وارد کرد و سوار هم شد؛ اما موضوع اصلی تامین ارز است که اول باید تکلیف این مساله روشن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف حدود ۴۰۰ گرم مواد مخدر توسط تیم گشت نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه بابایی از پژو ۲۰۶ خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه بیشتری خودرویی که رانندگان آن مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند، پژو ۲۰۶ بود.
منابع آماری در فلسطین از شهادت ۲۰۶ نفر طی شش ماه نخست سال جاری میلادی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
مناظره خودرویی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی با حاشیه های زیادی همراه بود و مصطفی میرسلیم در نظری عجیب گفت: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.
در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بامداد امروز در محور شهید بابایی به غرب راننده خودرو ۲۰۶ به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرت و فوت شد.
طبق ادعای شرکت ایران خودرو، TF21 طوری طراحی شده که می‌توان آپشن‌های به‌روز را نسبت به تیپ‌های مختلف، روی آن نصب کرد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان تا این لحظه میزبان بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی در اصفهان بوده است.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در مورد توقف تولید پژو ۲۰۶ گفت: اقدام ایران خودرو به معنای توقف تولید پژو ۲۰۶ نیست بلکه می خواهیم این خودو را با استانداردهای ابلاغی جدید تطبیق دهیم و برای این کار تولید به طور موقت متوقف می شود و به محض اعمال استانداردهای جدید از سر گرفته می شود.
حجت اله فیروزی گفت: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودرویی با قیمت هم‌تراز به بازار عرضه شود، درغیراین صورت ممکن است توقف خط تولیداین خودروبدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازارشود
در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ۲۰۶ با هشت وسیله دیگر در محدوده اکباتان خبر داد.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عرضه خودرو در بورس، گفت: در هیچ کجای دنیا عرضه خودرو در بورس صورت نمی‌گیرند؛ نمی‌دانم این رسم چطور مرسوم شده است و این مسئله با کدام اصل اقتصاد همخوانی دارد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور دامغان به سمت شاهرود با یک مورد فوتی خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل ها در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق و فوت راننده این سواری خبر داد.
راننده که یک مرد ۶۱ ساله بوده به همراه ۳ نفر خانم دیگر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و یک خانم دیگر نیز به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان اعلام کرد: در جریان یک سانحه رانندگی در محدوده علی آباد فاصله ۱۰ کیلومتری گیلوان در استان گیلان هفت نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت وقوع تصادف پژو ۲۰۶ و با هیئت عزاداری در اردستان ۵۰ درصد راننده پژو و ۵۰ درصد مسئول هیئت بود.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ