وزیر دفاع ترکیه در نشستی در پایتخت ترکیه اعلام کرد که نیروهای کشورش طی هشت سال اخیر، موفق شدند نزدیک به 38 هزار «تروریست» را از پای درآورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی در استان های بورسا و قیصری ۲۱ تبعه خارجی متهم به همکاری با گروهک تروریستی پ.ک.ک و داعش را بازداشت کردند.
وزیر دفاع ترکیه در نشستی در پایتخت ترکیه اعلام کرد که نیروهای کشورش طی هشت سال اخیر، موفق شدند نزدیک به 38 هزار «تروریست» را از پای درآورند.
آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و بقای خود را تقریبا قطعی کرده است.
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
سیداحمدرضا دستغیب طی پیام‌های جداگانه به روسای دیوان محاسبات کشورهای ترکیه و سوریه از وقوع زلزله در این کشورها ابراز تاسف کرد.
یونیسف امروز اعلام کرد که این زلزله ای که در ترکیه .و سوریه رخ داده است، قوی ترین زلزله منطقه طی ۱۰۰ سال اخیر است.
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از پایش و رصد دقیق فعالیت‌های لرزه‌ای استان و منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته و بعد از زلزله ترکیه یاد کرد و افزود: با اطلاعاتی که از ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به دست آوردیم، هیچ روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌های استان کرمانشاه و منطقه زاگرس ایجاد نشده است.
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
دولت ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک برای ارسال سرویس اینترنت ماهواره ای به این  کشور پس از وقوع سهمگین ترین زلزله طی چند دهه اخیر در این کشور را رد کرد.
وزارت انرژی ترکیه اعلام کرد که امیدوار است فعالیت هاب گازی این کشور در استانبول طی یک سال آینده آغاز شود.
سرانجام جدایی وینسنت ابوبکر از النصر مراحل پایانی خود را طی می کند و این بازیکن به بشیکتاش برمیگردد.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که امکان ازسرگیری روابط این کشور با سوریه طی مرحله آینده را بعید نمی داند.
نیروهای مسلح ترکیه در جریان عملیات پنجه شمشیر در سوریه و عراق طی چند روز گذشته حداقل ۱۸۴ تروریست را به هلاکت رساندند.
طی روزهای اخیر مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در سوریه شاهد سفر چند مقام ترکیه‌ای بوده است.
قیمت گاز طبیعی برای مصارف خانگی طی سال جاری تا کنون ۱۷۴ درصد افزایش یافته و بهای گاز مصرفی صنایع کوچک و متوسط ​​۲۷۷ درصد و قیمت گاز مصرفی صنایع بزرگ نیز ۳۷۹ درصد افزایش یافته است.
وزارت کشور ترکیه از اخراج بیش از ۳ هزار مهاجر از این کشور طی دوم و هشتم ماه سپتامبر جاری خبر داد.
منابع خبری منطقه کردستان عراق خبر دادند که ترکیه طی دو سال و نیم گذشته ۵۸ مقر نظامی در مناطق کوهستانی این منطقه ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ