در حمله ده‌ها شبه نظامی مسلح به یک مجتمع نفت و گاز در منطقه «خیبر پختونخواه» در پاکستان، ۶ نفر کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
وزارت دفاع ارمنستان امروز در بیانیه‌ای از حمله نیروهای جمهوری آذربایجان به یک مجتمع صنعتی نزدیک نقطه مرزی میان دو کشور خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت و توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
از بامداد امروز برخی شبکه‌های خبری و مجازی ادعا‌هایی درخصوص شهادت شماری از مسئولان ایرانی در دمشق و همچنین هدف قرار گرفتن مدرسه امام خمینی (ره) منتشر کردند که هیچ یک صحت ندارد. محل اصابت راکت چند ساختمان با مجتمع امام خمینی (ره) فاصله دارد و حتی شیشه‌های این مجتمع نیز آسیب ندیده است.
یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی و یک منبع بلندپایه نظامی در منطقه مدعی شده که «چند شناور و پهپاد ایرانی در حمله به کامپو اسکوئر به کار گرفته شده‌اند».
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
قطعات ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده است.
رسانه های اسپانیایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی حمله یک نفر با شمشیر به کلیسایی در جنوب این کشور خبر دادند.
یک روز پس از حمله راکتی روسیه به یک مجتمع مسکونی در شهر دنیپرو در اوکراین، مقامات این منطقه روز یکشنبه گفتند که حداقل ۲۹ جسد را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
شیراز- یک کودک در میان شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) دیده می شود.
با حضور محمد محبی در استقلال، اکنون ریکاردو ساپینتو می تواند تیمش را با آرایش های مختلفی به زمین مسابقه بفرستد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ