رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: به دنبال این هستیم تا فرآیندهای ثبت نام به صورت کاملاً الکترونیکی و با استفاده از محدوده‌های جدید اتفاق بیفتد؛ این کار نیازمند مطالعه بیشتر است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
تبریز- با اعلام باشگاه تراکتور، مشکل حضور بازیکنان جدید تراکتور از هفته اول لیگ برتر برطرف شد.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.
محمدصادق کوشکی نوشت: اکثریت همین زنان محدودی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند، اگر متوجه شوند به‌دلیل قانون‌شکنی مجازات خواهند شد، بی‌حجابی را کنار می‌گذارند و شاهد خواهیم بود که رعایت‌نکردن قوانین پوشش در شرایط نزولی قرار می‌گیرد و مشکلی هم ایجاد نخواهد شد.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
رسول حاجی‌باقری، فعال محیط‌زیست ضعف قانونگذاری و اولویت به بهره‌برداری را مشکل اصلی می‌داند. «قبلا در قانون معادن، محیط‌زیست دخیل بود و سرمایه‌گذار باید از محیط‌زیست مجوز می‌گرفت. در سال ۹۰ با اصلاح قانون معادن، دریافت مجوز محیط‌زیست کمرنگ شد. براساس این اصلاحیه دامنه اظهارنظر محیط‌زیست به مناطق چهارگانه محدود شد و خارج از آن اختیارات سازمان حفاظت محیط‌زیست را کمرنگ و به‌نوعی آن را حذف کردند.»
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
بهنام بهزادفر گفت: برخی از شرکت‌های بورسی همچون گروه‌های فلزات اساسی و معدنی تاکنون با مشکل چند نرخی بودن دلار مواجه نشدند، اما پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی با این معضل و ابهام رو به رو بودند که اکنون با راه‌اندازی مرکز مبادله‌ای ارز و طلای ایران، تاحدی این تفاوت نرخ پوشش داده شده است. محدود نشدن نرخ مبادله‌ای به رقمی ثابت، اقدام صحیحی است که می‌تواند به سودآوری شرکت‌ها و بهبود P/E صنایع بورسی کمک زیادی کند.
نیکزاد گفت: از ما می‌پرسند چرا اینترنت را محدود کردید و ما در پاسخ به آن‌ها می‌گوییم که ما اینترنت را محدود نکردیم بلکه اغتشاشگران اینترنت را محدود کردند. حاکمیت که ابتدا با محدود کردن اینترنت مشکلی نداشت بلکه برخی اغتشاشگر بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزار‌ها باعث شدند که حاکمیت آن‌ها را محدود کند.
درحالی که رژیم‌های مُد روز می‌آیند و می‌روند، اما به نظر می‌رسد که رژیم‌های کم‌کربوهیدرات همچنان در میان بخشی از مردم جهان طرفدار دارند. پیروی از رژیم کم‌کربوهیدرات تحت نظر پزشک معالج یا متخصصان تغذیه و برای مدت‌زمان محدود نمی‌تواند مشکلی برای سلامت ما ایجاد کند، اما حذف همیشگی آن‌ها تصمیم درستی نیست.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: کانال بتنی آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی در خیابان شهید باهنر محدوده منظریه در حال احداث است.
اقامتگاه‌های اجاره‌ای در قطر بسیار محدود است و با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، قیمت‌ها به شدت در حال افزایش است، چون مالکان سعی می‌کنند از مسابقات نهایت استفاده را ببرند و درآمدزایی کنند.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ