تصاویری از لحظه شلیک موشک کروز دریایی از ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه را، ببینید. / خبرگزاری دانشجو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که کره شمالی در جدیدترین آزمایش خود با حضور کیم جونگ اون چندین موشک بالستیک از نوع کروز شلیک کرد.
یک موشک کروز پنهان‌کار با طراحی رادارگریز که تا ۵۰۰ کیلومتر برد دارد و با موتور توربوفن به سرعتی ۰.۹۵ ماخ می‌رسد و در ارتفاع پایین به سمت هدف پرواز می‌کند. این موشک هواپرتاب در اصل برای شلیک از جنگنده‌های یوروفایتر تایفون، تورنادو، اف ۱۸ و اف ۱۵ طراحی و ساخته شده است.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
موشک کروز ابومهدی قاتل ناوشکن های متخاصم مثل ناوهای ناوگان پنجم آمریکا خواهد بود؛ برای انهدام این ناوها از خلیج فارس موشک یاد شده می تواند از حوالی تهران شلیک شود.
سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی به ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز دریایی ابو مهدی علاوه بر توان شلیک از عمق، دارای سیکل دوگان است و قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک را داراست.
ارتش کره شمالی در واکنش به تحرکات نظامی تنش‌زای میان کره جنوبی و آمریکا، بامداد شنبه چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
کشتی‌های ناوگان پاسیفیک، موشک‌های کروز «موسکیت» را به یک هدف دریایی دشمن فرضی در دریای ژاپن شلیک کردند.
یونهاب گزارش داد که کره شمالی چندین موشک کروز شلیک کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی تائید کرد که موشکی از نوار غزه شلیک شده است.
فیلمی از لحظه شلیک موشک کروز دوربرد پاوه توسط نیروی هوافضای سپاه را مشاهده می کنید.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
برخی منابع صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم شلیک راکت و موشک از غزه به سمت مناطق اشغالی جنوب را تائید کردند.
در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه‌های موشکی و یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های نصر اهداف سطحی خود را در دریا منهدم کردند.
رسانه های صهیونیستی از شلیک موشک از سمت غزه به سوی اراضی اشغالی خبر می دهند.
پیونگ یانگ در آزمایش موشکی جدید خود موفق شد یک موشک کروز راهبردی را با موفقیت به سمت دریای ژاپن شلیک کند. این موشک پس از طی ۲ هزار کیلومتر به هدف خود اصابت کرد.
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که این پرتاب‌ها، آزمایشی بود که اعتماد‌پذیری و عملیاتی بودن تسلیحات هسته‌ای مستقر در واحد‌های نظامی را اثبات کرد.
رسانه ها ازشلیک دوباره یک موشک بالستیک از سوی کره‌شمالی به سوی دریای ژاپن خبر می دهند.
شلیک روز چهارشنبه در حالی رخ داد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد در سفری به سئول که به گفته کاخ سفید هدف آن تاکید بر قدرت ائتلاف است، از منطقه غیرنظامی شده بین دو کره دیدن کند.
رسانه‌ رسمی منطقه تایوان اعلام کرد تایوان در پاسخ به رزمایش‌های اخیر چین چند موشک کروز را شلیک و آزمایش کرده است.
در آستانه برگزاری رزمایش‌های سالانه کره جنوبی و آمریکا، مقامات نظامی کره جنوبی می‌گویند کره شمالی روز چهارشنبه دو موشک کروز را به سمت دریای زرد شلیک کرده است.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ